Avancerad sökning
Hittade 4 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Semiotiska modaliteter i engelskundervisning : en analys av lärare och läromedel
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : The following study aims to examine how multimodal texts are used in English as a foreign language education in a Swedish school. It explores both how multimodal texts occur in learning materials as well as how teachers could use these learning materials when teaching their pupils. LÄS MER
2. The Use of Film-based Strategies for Increasing Student Interaction and Oral Production in the Swedish EFL Classroom
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå,Sammanfattning : This paper provides an investigation of recent empirical research from the EFL literature on the advantages and possible problems that may occur when using films in Swedish upper secondary schools to increase student interaction and oral production during English lessons. Also examined is what specific film-based teaching strategies educators can utilize to increase the level of speaking and interacting in the English classrooms for Swedish secondary-school students. LÄS MER
3. INTERACTIVE AND MULTIMEDIA-BASED DIGITAL TEXTBOOKS FOR FLIPPED LEARNING
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeSammanfattning : Purpose: The aim of this study was to explore the practices and challenges of teachers using interactive and multimedia-based Digital Textbooks (DT) in International Baccalaureate Science Diploma Programs (IBDP) and investigate whether they could support student-centered learning methods such as Flipped Learning (FL). Theory: The study employed Activity Theory to investigate activities of teachers in their school environments. LÄS MER
4. Multimediala verktyg för språkutveckling : En kvalitativ studie om multimedia i undervisningen för de tidigare skolåren
M1-uppsats, Högskolan för lärande och kommunikationSammanfattning : Syftet med vår studie är att undersöka hur lärare i årskurs ett till tre använder sig av multimediala verktyg för att främja elevernas språkutveckling. Vi vill också få kännedom om varför de använder sig av multimedia samt deras attityder till användandet. LÄS MER