Sökning: "Online supermarkets"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden Online supermarkets.
1. Men & Cosmetics: A Problem of Consumer Understanding? : Perception of French Consumers about male cosmetics
Magister-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Background: The cosmetics industry has historically been associated with women, and much research has focused on them. However, the male cosmetics market has been growing rapidly for several years around the world. Nevertheless, little attention has been paid to men and their new way of life and consumption. LÄS MER
2. Comparative Analysis of Energy Intensity and Profitability in Emerging E-Grocery Retail Models
Master-uppsats, KTH/EnergiteknikSammanfattning : The supermarkets account for approximately 3% - 4% of the electricity consumption in the industrialisedcountries which makes them one of the main contributors to climate change. Food retail, similarly toother energy intensive industries requires deep changes that would reduce its negative environmentalfootprint. LÄS MER
3. Merförsäljning vid livsmedelsinköp online : En missad möjlighet?
Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Merförsäljning är inte lika vanligt i den internetbaserade livsmedelsbutiken som i den fysiska butiken. Denna studie kommer därför att undersöka merförsäljning online, då onlinehandel blir allt mer vanligt och tidigare forskning har fokuserat på fysiska butiker. LÄS MER
4. Design of a Smart Cart App for Automated Shopping in Supermarkets
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : I dagens samhälle blir många saker smartare, främst med hjälp av Internet of Things.En överblick på smart shopping visar att flera alternativa sätt att shoppa på harintroducerats under de senaste åren för att förbättra och effektivisera shopping. LÄS MER
5. Changed Buying Behavior in the COVID-19 pandemic : the influence of Price Sensitivity and Perceived Quality
Magister-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för ekonomiSammanfattning : A global crisis struck the world in the shape of the COVID-19 pandemic at the beginning of 2020. As a result, supermarkets have experienced panic buying behaviors, empty store shelves, out of stocks, and a large increase in online sales. LÄS MER