Sökning: "Social meeting places"
Visar resultat 1 - 5 av 206 uppsatser innehållade orden Social meeting places.
1. Fortsätt och Gör : En Kvalitativ Studie av Bibliotekens Arbete med HBTQ+-ungdomar.
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Sociologiska institutionenSammanfattning : LGBTQ+-youth under the age of 18 is a vulnerable group with few accessible meeting-places. We wanted to examine the library’s role in facilitating a meeting-place for this group, through qualitative interviews with various library personnel. The in-terviews were analyzed using Braun & Clarkes (2006) process for thematic analysis. LÄS MER
2. Impact of Work from Home on Developers’ Working Habits, Perceived Productivity, and Team Dynamics during the COVID-19 Pandemic.
Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för programvaruteknikSammanfattning : Background: In 2019, the world witnessed a novel coronavirus emerge in Wuhan, China. In a very short amount of time, the viral infection became a global pandemic. This resulted in a significant change in both work life and personal life. LÄS MER
3. Creating safe, lively and attractive street spaces in city centres : A case study of Nygatan and Järnagatan in Södertälje
Master-uppsats, KTH/Urbana och regionala studierSammanfattning : Throughout time, cities have been built in different ways and city structures can look different in different places in the world. The urban planning ideal has changed and small narrow alleys in the city have today been replaced by large roads adapted for cars. LÄS MER
4. Sisten släcker ljuset : En kvalitativ studie om orsaker till att unga vuxna väljer att lämna landsbygden
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : The expansion of cities has been going on for a long time and is the result of a longtime urbanization. Migration from sparsely populated areas is particulary common among young adults, which means that the dismantling of sparsely populated areas are reinforced by negative demographic changes. LÄS MER
5. Färgval och egagerande produktinlägg på sociala kanaler. : En kvalitativ studie om hur färgval i produktpaketering hos lyxvarumärken kan förändra konsumenters engagemang på sociala kanaler
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Digitaliseringen har gjort att sociala kanaler blivit en mötesplats mellan konsumenter och varumärken. Konsumenter både interagerar och konsumerar på dessa kanaler idag vilket har gjort att många varumärken har handelsplatser kopplade till sociala kanaler. LÄS MER