Sökning: "Web shop"

Visar resultat 11 - 15 av 116 uppsatser innehållade orden Web shop.

  1. 11. Type of online sales channel as a determinant of consumers’ perception of its e-service quality : An experimental study of Generation Y on the e-commerce market

    Magister-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Agnieszka Maria Kozakiewicz; Lisa Lienstromberg; [2022]
    Nyckelord :e-commerce; e-service quality; online sales channels; consumer behaviour;

    Sammanfattning : With the growing popularity of e-commerce, this market has become highly competitive, prompting companies to develop an appropriate strategy. As it turned out, focusing on e-service quality is the key and most competitive strategy in this market. LÄS MER

  2. 12. How to mainstream secondhand consumption - a quantitative case study of a company in the refurbishment products industry

    Master-uppsats, Lunds universitet/Miljövetenskaplig utbildning

    Författare :Johanna Andersson; [2022]
    Nyckelord :Circular business models; Consumer behavior; E-commerce; Industrial refurbishment; Refurbished goods; Reuse; Secondhand products; Sustainable consumption; Used goods; Earth and Environmental Sciences;

    Sammanfattning : The shortage of Earth’s limited resources is becoming more evident and our planet’s climate system is under immense pressure. To combat these problems, more people investigate the concept of circularity. LÄS MER

  3. 13. How does the colour scheme affect the trust of a website?

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Rickard Peters; Elly Sjölund; Filip Killberg; Alice Paulsen; Axel Andersson; Christoph Kinnervall; Hugo Björk; Martin Hörnberg; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : As more and more new e-commerce sites for shoes are being created, it is important from a competitive perspective that the site is perceived as trustworthy. Theintention of this study is to conduct an investigation on how colour schemes affect trustworthiness, based on the following research question: how does the colourscheme of a web application affect how users perceive the trustworthiness of a webshop for buying and selling second-hand sneakers ? To answer this question, a webapplication in the form of a second-hand sneaker shop was developed. LÄS MER

  4. 14. En jämförelse mellan klassisk webbprogrammering och no code : Fallstudie med företaget Lyxrummet

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologi

    Författare :Shawbo Sharifzadeh; [2021]
    Nyckelord :No code; PHP; web programing; HTML; CSS; No code; PHP; webbprogrammering; HTML; CSS;

    Sammanfattning : Syftet med detta projekt har varit att skapa en jämförelse mellan två olika webbutvecklingsmetoder, no code och klassisk webbprogrammering, jämförelsen har skapats via en fallstudie hos företaget Lyxrummet där två webbutiker har skapats med dessa två olika metoder. No code-plattformen som använts har varit Wordpress och den klassiska webbprogrammerings metoden som använts har varit med språken PHP, HTML och CSS. LÄS MER

  5. 15. Hur kan mindre aktörer motiveras till att använda sig av digitala utbildningar? : I samarbete med Cloocast AB

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Amilia Wisell Helin; Rasha Alkhyali; [2021]
    Nyckelord :Digitalisering; digital utbildning; online marknad;

    Sammanfattning : Cloocast är en digitalplattform som lanserades i augusti 2020, där mindre aktörer på ett säkert sätt kan sälja sina utbildningar i en web shop. Däremot kvarstår problemet att motivera fler aktörer till att våga använda sig av den nya tekniken som idag finns tillgänglig. LÄS MER