Avancerad sökning

Hittade 3 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Politiken är ett skämt : En kvalitativ intervjustudie om mediekonsumenters syn på politiska memes och Greta Thunberg

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för konst, kommunikation och lärande

    Författare :Raffael Antonio; [2020]
    Nyckelord :Greta Thunberg; memes; social media; qualitative interview analysis; media consumers; media producers; generation; memes; sociala medier; kvalitativ intervjuanalys; mediekonsumenter; medieproducenter; generation;

    Sammanfattning : Author: Raffael Antonio Title: The politics are a joke - a qualitative interview analysis about the view of media consuments on memes and Greta Thunberg.   The purpose of this study is to look closely at the media consumers and their views on political memes and how other consumers and producers on social media are producing Greta Thunberg as a political figure by the help of memes. LÄS MER

  2. 2. KRAV- och Fairtrade-certifierat kaffe : En studie om konsumenters attityd till och köpbeslut gällande ekologiskt och etiskt kaffe

    Magister-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Cecilia Hermanson; Terese Olsson; [2014]
    Nyckelord :Sustainability; attitude; buying decision; consuments; certified coffee;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to investigate whether there is a correlation between attitude andbuying decisions of consumers regarding certified coffee. The study will examine whether marketsurveys measuring consumer’s attitudes, is a good method for predicting a purchasing decisionsregarding certified coffee. LÄS MER

  3. 3. Så gör vi gott för Norrland - : En kvalitativ studie av Norrmejeriers visuella kommunikation

    Kandidat-uppsats, Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Sofie Lundmark; [2014]
    Nyckelord :Norrmejerier; the north of Sweden; brands; visual communication; Norrmejeier; Norrland; varumärkesbyggande; visuell kommunikation;

    Sammanfattning : In a time where information overload is a fact, well formulated messages is required and communication is a big contributing element for building strong brands. In the north of Sweden, Norrmejerier is one of the big actors with dominance on the dairy factor market. LÄS MER