Sökning: "customer complaint"
Visar resultat 6 - 10 av 47 uppsatser innehållade orden customer complaint.
6. Reducering av kundreklamationer på ett tillverkande företag med hjälp av lean- och produktionstekniska verktyg
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för ingenjörsvetenskapSammanfattning : Kinnarps är ett företag som tillverkar kontorsmöbler samt tillhandahåller arbetsplatslösningar för kontor och offentliga miljöer. Vid avdelningen som examensarbetet utförs på paketeras bordsben manuellt och processen bidrar till ansenliga reklamationskostnader på grund av att fel bordsben paketeras och skickas till kund. LÄS MER
7. Automatiserad nätadministration med bash
M1-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : Managing large quantities of aging nodes can be as burdensome and daunting task to an administrator. This is the reality for operation administrators and technicians working with Telias older xDSL network where linecards in nodes behaves irreguarly after a long uptime, resulting in faulty connections for the customers. LÄS MER
8. Effects of Perceived Risks on Online Shopping Behavior
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turismSammanfattning : Online shopping is rapidly expanding across the globe including developing markets. The consumer is under the perception of different types of risks associated with online shopping which may damage him. LÄS MER
9. “The Tip of The Iceberg” - Det dolda missnöjet : En kvalitativ studie kring icke-klagande kunders känslor och beteenden till följd av servicefel.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel:“The Tip of The Iceberg” - Det dolda missnöjet. En kvalitativ studie kring icke-klagande kunders känslor och beteenden till följd av servicefel. LÄS MER
10. Klassificering av transkriberade telefonsamtal med Support Vector Machines för ökad effektivitet inom vården
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Patientnämndens förvaltning i Stockholm tar årligen emot tusentals samtal som önskar framföra klagomål på vården i Region Stockholm. Syftet med arbetet är att undersöka hur en NLP-robot för klassificering av inkomna klagomål skulle kunna bidra till en ökad effektivitet av verksamheten. LÄS MER