Sökning: "customer knowledge Management"

Visar resultat 11 - 15 av 631 uppsatser innehållade orden customer knowledge Management.

  1. 11. Challenges in the Maintenance and Diagnostic Segment of Digital Asset Management in the Swedish Railway Industry

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Salam Adeeb; Marwan Ouali; [2023]
    Nyckelord :Railway Digital Asset Management; remote monitoring; condition-based maintenance; predictive maintenance; Digital tillgångsförvaltning; prediktivt underhåll; tillståndsbaserat underhåll; diagnostik;

    Sammanfattning : Just like the rest of society, the use of digital technology has throughout the years become a more crucial part for train companies to improve performance, meet customer demands, improve operation and maintenance processes to increase efficiency and reliability. These solutions have through time developed to become part of a cluster named Digital Asset Management (DAM). LÄS MER

  2. 12. Transnationalism challenges  of Saccos through diaspora accounts : Evidence from a Kenyan Emerging markets

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Vinicky Odongo; [2023]
    Nyckelord :Internationalization; Saccos; challenges; diaspora accounts; remitances;

    Sammanfattning : A lot of empirical research has been done on Savings and credit cooperative Societies in Kenya for decades but majority have focused more on the challenges that these Sacco’s face. Most of these research have focused on finding ways of increasing the competitiveness of these Sacco’s within a certain geographical region. LÄS MER

  3. 13. Erfarenhetsåterföringens påverkan inom projekteringsfasen i byggbranschen

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Blendi Tahirsylaj; Anel Bihorac; [2023]
    Nyckelord :Experience feedback; knowledge; planning phase; construction; Erfarenhetsåterföring; kunskap; projektering; bygg;

    Sammanfattning : Examensarbetet har utforskat erfarenhetsåterföringen roll i ett av Sveriges största byggföretag som valt att vara anonyma. Studiens fokus riktades främst på hanteringen av erfarenhet för att förbättra projekteringsprocessen och organisationens prestanda. LÄS MER

  4. 14. Financial Technology's effect on the Swedish banking Industry - A study on competition and competitive strategies

    Master-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Douglas Wilsby; Knut Winström; [2023]
    Nyckelord :FinTech; competition; competitive strategy; digitalisation; technology; Open Banking; Strategy; Business model; Digital.; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Titel: Financial Technology's effect on the Swedish banking Industry - A study on competition and competitive strategies Authors: Douglas Wilsby, Industrial Engineering 2018, LTH; Knut Winström, Mechanical Engineering 2018, LTH Supervisor: Ingela Elofsson, Division of Production Management at Faculty of Engineering LTH Background: The rapid advancement of technology has the potential to disrupt established industries, including the banking sector. Companies that fail to adapt to technological shifts risk losing their competitive advantage and face challenges. LÄS MER

  5. 15. Effektivisering av projekt med myndighetskunder : En fallstudie om olika projektledningsmetoders påverkan på gemensamma projekt

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Joel Holmberg; Jonny Toumi; [2023]
    Nyckelord :Project management methodology; Agile; Traditional; Impact; Wicked problem; Projektledningsmetodik; Agil; Traditionell; Effekt; Wicked problem;

    Sammanfattning : Att leda projekt med myndigheter som kunder kan vara en utmaning, särskilt om kunden arbetar efter en annan projektledningsmetodik än den egna organisationen. Syftet med denna studie är att undersöka olika projektledningsmetoder och se hur de påverkar projektets utkomst. LÄS MER