Sökning: "design for learning"
Visar resultat 16 - 20 av 1989 uppsatser innehållade orden design for learning.
16. Log Frequency Analysis for Anomaly Detection in Cloud Environments
Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för programvaruteknikSammanfattning : Background: Log analysis has been proven to be highly beneficial in monitoring system behaviour, detecting errors and anomalies, and predicting future trends in systems and applications. However, with continuous evolution of these systems and applications, the amount of log data generated on a timely basis is increasing rapidly. LÄS MER
17. Hör en homogen periodisering hemma i ett heterogent klassrum? : En översikt av forskning gällande periodisering och historieundervisning
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : The way in which humanity’s past is categorized has a considerable impact on people’s perceptions of history. Hence, it is crucial for history professors to reflect on and be aware of how various periodizations may affect their teaching. LÄS MER
18. Exploring a Wearable Technology for Enhanced Learning : - a design concept
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : This paper is an explorative interaction design study focusing on the development of a wearable device for enhanced learning of bodily skills. It uses a variation of technology scouting and matchmaking to explore possible technologies related to assistive technology for learning. LÄS MER
19. Livet efter hjärtstopp: Personers upplevelser av att överleva ett hjärtstopp
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för omvårdnadSammanfattning : Bakgrund: Plötslig oväntat hjärtstopp står för 15–20% av dödsfallen i västvärlden. Att drabbas av ett hjärtstopp innebär ett akut tillstånd för personen och kräver omedelbara åtgärder. LÄS MER
20. Online Teacher Professional Development in Conflict Area Online Teacher Professional Development Training For Educators in Two Different Areas in Syria, a case study.
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogikSammanfattning : Teachers in the modern technological era are prompted to continually develop their skills and knowledge. Therefore, educational organizations have repeatedly called for more action to support teachers and educational systems. LÄS MER