Sökning: "e företag"
Visar resultat 36 - 40 av 1503 uppsatser innehållade orden e företag.
36. Monocular 3D Human Pose Estimation
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The focus of this work is the task of 3D human pose estimation, more specifically by making use of key points located in single monocular images in order to estimate the location of human body joints in a 3D space. It was done in association with Tracab, a company based in Stockholm, who specialises in advanced sports tracking and analytics solutions. LÄS MER
37. Data-Driven Success in Infrastructure Megaprojects. : Leveraging Machine Learning and Expert Insights for Enhanced Prediction and Efficiency
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : This Master's thesis utilizes random forest and leave-one-out cross-validation to predict the success of megaprojects involving infrastructure. The goal was to enhance the efficiency of the design and engineering phase of the infrastructure and construction industries. LÄS MER
38. Demokratisering av hållbarhetsdata : Designöverväganden för Business Intelligence-verktyg i Greentech-företag
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Two trends that have become increasingly noticeable in recent years are increased data volumes and an increased focus on climate change. With an ever-increasing number of companies performing value-creating activities at the intersection of these two areas, and still relatively few previous studies, there is an interest in investigating how these two areas can be integrated. LÄS MER
39. Operational resilience strategies in times of global disruptions : A study of a Swedish national energy company
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : This study investigates strategies for improving the operational resilience, i.e. an organisation’s capacity to minimise, manage, and recover from disruptions quickly, ensuring continuity in its primary business processes. LÄS MER
40. Hur påverkar emotionella faktorer konsumenters relationsskapande? : En kvantitativ studie om sportvarumärken
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Syfte: Att skapa lojala kunder i dagens samhälle har blivit allt mer komplext till följd av e-handelns framfart. Relationen mellan konsument och varumärke var förr fokuserad vid pris och kvalitet. På senare tid visar studier att området kring långvariga relationer är komplexare än så. LÄS MER