Sökning: "kundbemötande"
Visar resultat 26 - 30 av 47 uppsatser innehållade ordet kundbemötande.
26. Kundservice : I mindre butiker
M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Konsumtionen i dagens samhälle ökar och konkurrensen mellan butikerna är idag hårdare än någonsin. För en mindre butik kan det bli en avgörande faktor att särskilja sig i den befintliga marknaden genom att förstå kunders behov samt erbjuda positivt utmärkande kundservice för att få en god möjlighet till en långsiktig och lönsam framtid. LÄS MER
27. Kundbemötande och service ur ett frisörperspektiv : Frisörlärares, frisörelevers och handledares syn på kundbemötande och service
M1-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)Sammanfattning : .... LÄS MER
28. Attitudes' impact on authorities' marketing communication - a study of customers' attitudes towards the Swedish Tax Agency
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
29. titel : Fast fashion och kundbemötande – Vad är viktigt i kundbemötandet för Gina Tricot?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolanSammanfattning : Inom modebranschen växer konkurrensen sig allt större och fler modeföretag satsar på fast fashion som konkurrensstrategi. Konsumenterna har idag ett starkare modeintresse än någonsin vilket gör att företagen genom korta ledtider kan ta fram moderiktiga produkter till ett lågt pris för att tillfredsställa konsumenternas efterfråga. LÄS MER
30. Motivation till avancemang inom dagligvaruhandeln : En fallstudie av Coop Konsum Rönninge
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Sammanfattning Uppsatsens titel: Motivation till avancemang inom dagligvaruhandeln Uppsatsnivå: Kandidatuppsats inom ledarskap Författare: Ahmed Ismail och Johan Karlsson Handledare: Henrik Barth Nyckelord: Dagligvaruhandeln, avancemang, behov, mål samt inre och yttre motivation Problemformulering: Vad motiverar personal inom dagligvaruhandeln att avancera? Syfte: Studien syftar till att få en förståelse för vad som motiverar personal inom dagligvaruhandeln genom undersöka områdena behov, mål samt inre och yttre motivation. Vidare vill vi förstå vad som motiverar personal att avancera. LÄS MER