Sökning: "kundbemötande"

Visar resultat 26 - 30 av 47 uppsatser innehållade ordet kundbemötande.

  1. 26. Kundservice : I mindre butiker

    M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälle

    Författare :Nathalie Bridfelt; Maddelyn Olivares Neira; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Konsumtionen i dagens samhälle ökar och konkurrensen mellan butikerna är idag hårdare än någonsin. För en mindre butik kan det bli en avgörande faktor att särskilja sig i den befintliga marknaden genom att förstå kunders behov samt erbjuda positivt utmärkande kundservice för att få en god möjlighet till en långsiktig och lönsam framtid. LÄS MER

  2. 27. Kundbemötande och service ur ett frisörperspektiv : Frisörlärares, frisörelevers och handledares syn på kundbemötande och service

    M1-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)

    Författare :Lilian Eriksson; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 28. Attitudes' impact on authorities' marketing communication - a study of customers' attitudes towards the Swedish Tax Agency

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Elin Jeppsson; Elin Wallin; [2012-02-24]
    Nyckelord :attityder; marknadskommunikation; informationsspridning; kundnöjdhet; kundbemötande;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 29. titel : Fast fashion och kundbemötande – Vad är viktigt i kundbemötandet för Gina Tricot?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :Elinor Granath; Chee Jason; [2012]
    Nyckelord :Servicekvalitet; Service quality; Customer service; Snabbt mode; Fast fashion; Kundbemötande;

    Sammanfattning : Inom modebranschen växer konkurrensen sig allt större och fler modeföretag satsar på fast fashion som konkurrensstrategi. Konsumenterna har idag ett starkare modeintresse än någonsin vilket gör att företagen genom korta ledtider kan ta fram moderiktiga produkter till ett lågt pris för att tillfredsställa konsumenternas efterfråga. LÄS MER

  5. 30. Motivation till avancemang inom dagligvaruhandeln : En fallstudie av Coop Konsum Rönninge

    Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Ahmed Ismail; Johan Karlsson; [2012]
    Nyckelord :Dagligvaruhandeln; avancemang; behov; mål samt inre och yttre motivation;

    Sammanfattning : Sammanfattning   Uppsatsens titel: Motivation till avancemang inom dagligvaruhandeln Uppsatsnivå: Kandidatuppsats inom ledarskap Författare: Ahmed Ismail och Johan Karlsson Handledare: Henrik Barth Nyckelord: Dagligvaruhandeln, avancemang, behov, mål samt inre och yttre motivation Problemformulering: Vad motiverar personal inom dagligvaruhandeln att avancera?   Syfte: Studien syftar till att få en förståelse för vad som motiverar personal inom dagligvaruhandeln genom undersöka områdena behov, mål samt inre och yttre motivation. Vidare vill vi förstå vad som motiverar personal att avancera. LÄS MER