Sökning: "kundbemötande"
Visar resultat 21 - 25 av 47 uppsatser innehållade ordet kundbemötande.
21. Personlig service i köp- och säljprocessen
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : Utöver de varor en modebutik erbjuder kunden är personlig service en viktig del av erbjudandet. En ökad konkurrens mellan företag kräver att de utvecklar sig inom personlig service för att kunna skilja sig från konkurrenterna. LÄS MER
22. Utbildning och användandet av personlig försäljning
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : Syftet med den här studien är att undersöka hur kedjeföretag inom mode utbildar sin butikspersonal inom personlig försäljning och hur personlig försäljning används i säljprocessen i kedjebutiker inom dammode. I den teoretiska referensramen beskrivs sambandet mellan personalen i butiken och den service som en butik kan erbjuda. LÄS MER
23. Bring Your Own Device (BYOD) : Potentialen och problematiken
Kandidat-uppsats, Sektionen för Informationsvetenskap, Data– och Elektroteknik (IDE)Sammanfattning : Många konsumenter är snabbare än organisationer på att börja använda ny teknik och utrustning. När de sedan tar med denna utrustning och teknik till arbetet för att på ett mer tillfredsställande sätt utföra sina arbetsuppgifter uppstår fenomenet BYOD som har blivit allt vanligare och vanligare. LÄS MER
24. Kollektiv kreativitet
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/ArkitekturSammanfattning : En sökning efter framtida arbetsmetoder. En skogstomt i Åkersberga. Sju personligheter. Tre träffar. LÄS MER
25. När konkurrensen hårdnar : - En kvantitativ studie om ett detaljhandelsföretag i Umeå
Kandidat-uppsats, FöretagsekonomiSammanfattning : Denna studie undersöker hur detaljhandelsföretaget Expo Stormarknad i Umeå AB kan använda olika komponenterför att stärka sin konkurrenskraft på marknaden i Umeå, i takt med att konkurrensen kommer att öka. Att konkurrensen kommer att öka beror på att Ikeainom en snar framtid slår upp sina dörrar i Umeå. LÄS MER