Sökning: "kundbemötande"
Visar resultat 36 - 40 av 47 uppsatser innehållade ordet kundbemötande.
36. Kundbemötande : Ur kundens perspektiv
M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Vi ville ta reda på hur kunden vill bli bemött av personalen i en klädbutik. Vi har fokuserat på det personliga mötet mellan personalen och kunden. Vår rapport fokuserar därmed inte på fysiska produkter utan på personlens beteende och agerande gentemot kunden, utifrån vad den vill. LÄS MER
37. Missnöjeshantering inom banker : - En fallstudie av Nordea Bank
Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : Sammanfattning Syfte: Syftet med denna uppsats är att undersöka missnöjeshantering hos Nordea Bank. Uppsatsen undersöker hur Nordeas missnöjeshantering överensstämmer med en egen utformad modell för missnöjeshantering. LÄS MER
38. När insidan räknas : En studie om självledarskapets påverkan på kundbemötandet inom detaljhandeln.
Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : SAMMANFATTNING Denna uppsats handlar om hur frontpersonal inom detaljhandeln upplever självledarskap. Konkurrensen ute bland företag inom detaljhandeln ökar och det gör att företag måste hitta nya sätt att särskilja sig från konkurrenterna. LÄS MER
39. Kundbemötande : Samspelet mellan butikspersonalens bemötande och kundens förväntningar
M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Att kundens förväntningar på kundbemötandet uppfylls är viktigt, då det påverkar kundens lojalitet samt ger effekter på butikens lönsamhet. Vi ville därför ta reda på hur butikspersonalens bemötande i just klädkedjebutiker kan påverka kundens tillfredsställelse och lojalitet. LÄS MER
40. Bankväsendets relationsmarknadsföring riktat mot den yngre generationen, sett utifrån ett kundperspektiv
Kandidat-uppsats, Institutionen för arbete, ekonomi och hälsa (HTU)Sammanfattning : Syfte: Att undersöka hur den yngre generationen (19-29 år) upplever att bankerna arbetar med marknadsföring gentemot dem. Vidare är vårt syfte att undersöka hur den yngre generationen upplever deras relation till bankväsendet, och vad de anser är viktigt i valet av bank. LÄS MER