Sökning: "marketing-perception"

Hittade 4 uppsatser innehållade ordet marketing-perception.

  1. 1. Vad skiljer sig i uppfattningen gällande gift promotions mellan män och kvinnor? : - En studie kring likheter och skillnader mellan könen

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Florence Aarskog; Ylva Österberg; [2022]
    Nyckelord :Gift promotions; sales promotions; gift promotion-perception;  marketing-gender differences; marketing-perception; Gift promotions; sales promotions; gift promotion-perception; marketing-gender differences; marketing-perception;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Vad skiljer sig i uppfattningen gällande gift promotions mellan män och kvinnor?- En studie kring likheter och skillnader mellan könen Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Florence Aarskog och Ylva Österberg Handledare: Lars-Johan Åge Datum: 2022-juni Syfte: Syftet med den här studien är att undersöka vad det finns för likheter och skillnader gällande uppfattningen av gift promotions mellan män och kvinnor. Studien förväntas svara på vad för orsaker som kan ligga till grund för dessa uppfattningar och hur dessa kan skilja sig åt. LÄS MER

  2. 2. From harvest to end consumer: Consequence of the behaviour of "Generation Y " regarding food waste on the supply chain of fresh fruits and vegetables

    Master-uppsats, Jönköping University/IHH, Centre of Logistics and Supply Chain Management (CeLS)

    Författare :Lena Nabernik; Mustafa Ahmed Khan; [2020]
    Nyckelord :food supply chain; fruits and vegetables; food waste; sustainability; generation y;

    Sammanfattning : Food waste is a major issue from various perspectives. During the process from harvest to the end consumer, almost one-third of food produced is wasted. It is not just the wasted food during the process that is concerning, there are issues in sustainability related to food waste that need to be considered. LÄS MER

  3. 3. The emojis consumer perception in the online advertising

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Mélanie ANDRAL; Axelle LARROQUE; [2016]
    Nyckelord :Emoji; marketing; consumer; perception; advertising; communication;

    Sammanfattning : Title: The emojis consumer perception in the online advertising Research question: How consumers perceive emojis in online advertisement? Supervisor: Venilton Reinert Course: Strategic Marketing with Independent Project Keywords: Emojis, brand image, digital marketing, perception, online advertisement Purpose: The purpose of the study is to analyse the consumer’s perception regarding brands using emojis in their online communication strategy. The purpose is also to understand the profit that could earn brands by using emojis and what they can add to the brand image. LÄS MER

  4. 4. Chinese Manufacturing SME’s Transformation from Marketing Perspective : A case study of the marketing transformation in Jiangsu Lugang Science & Technology Co. Ltd

    Master-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Li Ling; Chupeng Xu; [2014]
    Nyckelord :SME; Marketing; Transformation; China;

    Sammanfattning : This exploratory study investigated the marketing transformation of typical Chinese manufacturing SME in the changing environment during last decades. The authors empirically studied the marketing perception and practice of Jiangsu Lugang Science and Technology Co. Ltd during three strategic orientation periods. LÄS MER