Avancerad sökning

Hittade 5 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. The power of Digital marketing - Influencers impact on purchase intention : A qualitative study among students at LTU

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :David Hannu; Markus Johannisson; [2020]
    Nyckelord :Influencer marketing; Attitudes; Subjective norms; Purchase intention;

    Sammanfattning : The online revolution has developed digital marketing, and how businesses connect with new consumers. The commercial usage of the World Wide Web has created opportunities for businesses to market their product through new digital platforms and marketing strategies. LÄS MER

  2. 2. Nätcoaching som ett komplement till lösningsförslag : En undersökning av en ny digital lärmiljö genomundersökande relation

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Lärande

    Författare :William Friefeldt; Philip Gullberg; [2019]
    Nyckelord :Community of Inquiry; Relationship of Inquiry; Digital learning environment; Worked-examples; Undersökande gemenskap; undersökande relation; digital lärmiljö; lösningsförslag;

    Sammanfattning : Den tekniska utvecklingen har varit storskalig i världen och människors vardagsliv harändrats mycket det senaste seklet. I kontrast till detta har den svenska skolan inte sett sammahastiga tekniska utveckling. Samtidigt visar resultat från PISA att elevers resultat i matematiksjunker. Här identifieras två problem som måste lösas. LÄS MER

  3. 3. Nätcoaching som ett komplement till lösningsförslag : En undersökning av en ny digital lärmiljö genom undersökande relation

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :William Friefeldt; Philip Gullberg; [2019]
    Nyckelord :Community of Inquiry; Relationship of Inquiry; Digital learning environment; Worked-examples.; Undersökande gemenskap; undersökande relation; digital lärmiljö; lösningsförslag.;

    Sammanfattning : Den tekniska utvecklingen har varit storskalig i världen och människors vardagsliv har ändrats mycket det senaste seklet. I kontrast till detta har den svenska skolan inte sett samma hastiga tekniska utveckling. Samtidigt visar resultat från PISA att elevers resultat i matematik sjunker. Här identifieras två problem som måste lösas. LÄS MER

  4. 4. Coaching Skills in Online Math Coaching : A Transcript Analysis

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier

    Författare :Anna-Maria Martinsson; [2015]
    Nyckelord :online coaching; online coaching conversations; transcript analysis; coaching skills;

    Sammanfattning : The expansion of online math support is creating a new learning context, which raises questions about complementary learning and coaching in the online environment. This study explores the online learning environment with a focus on coaching skills in the one-to-one synchronous setting of the Math Coach Project (Mattecoach på nätet). LÄS MER

  5. 5. Online Personalized Communication : A quantitative study on promotional strategies to increase customer satisfaction

    Magister-uppsats, Karlstads universitet/Avdelningen för företagsekonomi

    Författare :Adrià Izquierdo Pastor; [2014]
    Nyckelord :Online personalization; online one-to-one communication; online personalized recommendations; online personalized promotions; online retargeting; personalized email marketing; online customer retention; online customer loyal;

    Sammanfattning : Nowadays when users navigate in internet they find lots of types of communication scattered across diverse sites. Due to the lack of users’ interests in advertisements, primarily caused by not matching their preferences, today’s advertisements have a low rate of success. LÄS MER