Avancerad sökning
Hittade 5 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. The power of Digital marketing - Influencers impact on purchase intention : A qualitative study among students at LTU
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : The online revolution has developed digital marketing, and how businesses connect with new consumers. The commercial usage of the World Wide Web has created opportunities for businesses to market their product through new digital platforms and marketing strategies. LÄS MER
2. Nätcoaching som ett komplement till lösningsförslag : En undersökning av en ny digital lärmiljö genomundersökande relation
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/LärandeSammanfattning : Den tekniska utvecklingen har varit storskalig i världen och människors vardagsliv harändrats mycket det senaste seklet. I kontrast till detta har den svenska skolan inte sett sammahastiga tekniska utveckling. Samtidigt visar resultat från PISA att elevers resultat i matematiksjunker. Här identifieras två problem som måste lösas. LÄS MER
3. Nätcoaching som ett komplement till lösningsförslag : En undersökning av en ny digital lärmiljö genom undersökande relation
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Den tekniska utvecklingen har varit storskalig i världen och människors vardagsliv har ändrats mycket det senaste seklet. I kontrast till detta har den svenska skolan inte sett samma hastiga tekniska utveckling. Samtidigt visar resultat från PISA att elevers resultat i matematik sjunker. Här identifieras två problem som måste lösas. LÄS MER
4. Coaching Skills in Online Math Coaching : A Transcript Analysis
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudierSammanfattning : The expansion of online math support is creating a new learning context, which raises questions about complementary learning and coaching in the online environment. This study explores the online learning environment with a focus on coaching skills in the one-to-one synchronous setting of the Math Coach Project (Mattecoach på nätet). LÄS MER
5. Online Personalized Communication : A quantitative study on promotional strategies to increase customer satisfaction
Magister-uppsats, Karlstads universitet/Avdelningen för företagsekonomiSammanfattning : Nowadays when users navigate in internet they find lots of types of communication scattered across diverse sites. Due to the lack of users’ interests in advertisements, primarily caused by not matching their preferences, today’s advertisements have a low rate of success. LÄS MER