Sökning: "service utvärdering"

Visar resultat 6 - 10 av 344 uppsatser innehållade orden service utvärdering.

  1. 6. Utvärdering av SWEPOS DGNSS-tjänster : En utvärdering av SWEPOS nätverks-DGNSS-tjänst samt SWEPOS tjänst för DGNSS i öppna data

    Kandidat-uppsats, KTH/Lantmäteri – fastighetsvetenskap och geodesi

    Författare :Isak Sjöberg; Marcus Nohrborg; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Sammanfattning Denna studie syftar till att utvärdera två av SWEPOS tjänster för DGNSS. De två tjänster som kommer utvärderas heter SWEPOS nätverks-DGNSS och SWEPOS tjänst för DGNSS i öppna data. Fältarbeten har utförts för att pröva tjänsternas precision och noggrannhet. LÄS MER

  2. 7. Web interface for a multi-purpose transmitter

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Elin Cederlöf; Maximilian Mattsson; [2023]
    Nyckelord :Web interface; programming; JavaScript; CSS; HTML; Azure; RTOS;

    Sammanfattning : The project described in this report aims to construct a web interface for a multi-purpose transmitter (MPT). The MPT is a submodule that is meant to be used in future chromatography systems. This bachelor thesis project is done at Cytiva in Uppsala. LÄS MER

  3. 8. User experience of the login flow in Duo : A study of user perception of trust, reliability and communicated soft values in user interface design of a login f low

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Josephine Kvarnberg; [2023]
    Nyckelord :user experience; user interface; login; soft values; användarupplevelse; användargränssnitt; inlogg; mjuka värden;

    Sammanfattning : User interface design should provide meaningful and relevant experiences to the user. Users have different expectations on quality factors in services of different domains of usage. LÄS MER

  4. 9. AI/ML Development for RAN Applications : Deep Learning in Log Event Prediction

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Yuxin Sun; [2023]
    Nyckelord :LSTM; Anomaly Detection; Failure Prediction; Log Mining; Deep Learning; LSTM; Anomali Detection; Failure Prediction; Log Mining; Deep Learning;

    Sammanfattning : Since many log tracing application and diagnostic commands are now available on nodes at base station, event log can easily be collected, parsed and structured for network performance analysis. In order to improve In Service Performance of customer network, a sequential machine learning model can be trained, test, and deployed on each node to learn from the past events to predict future crashes or a failure. LÄS MER

  5. 10. Assessment of servitization capabilities in the manufacturing industry from a maturity perspective

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Isak Wallin; [2023]
    Nyckelord :Servitization; Capabilities; Product-service system; PSS; Assessment framework; Manufacturing industry; Service innovation; Maturity analysis; Exploratory study; Cross-case analysis; Case study; Qualitative; Eisenhardt’s method; Tjänstefiering; Förmågor; Product-tjänste system; PSS; Bedömningsverktyg; Tillverkningsindustri; Tjänsteinnovation; Mognadsanalys; Explorativ studie; korsanalys; Fallstudier; Kvalitativ; Eisenhardt’s metod;

    Sammanfattning : Investigating servitization capabilities in the manufacturing industry, through a maturity profile analysis. The purpose is to increase understanding of the relationship between capabilities and the contingency revolving maturity through an exploratory study that seeks to increase the knowledge of shared and divergent capabilities through cross-case analysis of organization incumbent to different maturity stages of servitization. LÄS MER