Sökning: "välgörenhetsorganisationer Varumärke"
Visar resultat 6 - 7 av 7 uppsatser innehållade orden välgörenhetsorganisationer Varumärke.
6. Marknadsföring av välgörenhetsorganisationer : – Kampen om din uppmärksamhet
Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Titel: Marknadsföring av välgörenhetsorganisationer. Författare: Olof Näslund och Daniel Wallin. Handledare: Carina Bärtfors. Kurs: Kandidatuppsats 15 hp i Företagsekonomi nivå III. LÄS MER
7. Cause-Related Marketing - en studie av konsumentattityder
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syftet med denna uppsats är att studera svenska konsumenters attityder till CRM som fenomen och hur dessa påverkar synen på ett företags varumärke. Studien har genomförts med ett abduktivt angreppssätt och kvalitativa intervjuer har använts för att ta reda på konsumenters attityder till det valda ämnet. LÄS MER