Sökning: "vad är en bra kundtjänst"

Visar resultat 6 - 10 av 10 uppsatser innehållade orden vad är en bra kundtjänst.

  1. 6. Den disciplinära blicken : En kvalitativ studie om kontroll och övervakning i arbetslivet

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan

    Författare :Erik Danung; [2014]
    Nyckelord :Kontroll; övervakning; panoptikon; Scientific management; legitimitet; makt; motstånd;

    Sammanfattning : Kontroll och övervakning i arbetslivet har ökat i samband med utvecklingen av informationsteknologin. Tidigare forskning om kontroll och övervakning visar att en för påträngande övervakning kan leda till motstånd. LÄS MER

  2. 7. Gör kunden ingen björntjänst : Hur kunder och deras upplevelse kan stödjas i användandet av tjänster i mobilenheter

    Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Fredrik Aronsson; Robin Wilsson; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Studien har som syfte att besvara hur en kund använder sig av kundservice som stöd och hur en självservicetjänst i en mobilenhet kan utformas för att ge en positiv kundupplevelse. Nya kunder tenderar att lämna tjänster de inte förstår och motivationen att använda sig av kundtjänst skiljer sig mellan kundgrupper. LÄS MER

  3. 8. Att våga skicka in pengarna : en studie om tillit och trygghet inom e-handel

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :Emma Johansson; Stina Efraimsson; [2012]
    Nyckelord :E-handel; trygghet; trygghetscertifiering; elektronisk handel; konsumentbeteende; tillit;

    Sammanfattning : Internet har under de senaste decennierna haft en explosionsartad utveckling och transparensen som finns har öppnat många nya dörrar. Tillgängligheten har lett till att e-handel tar allt fler marknadsandelar och blir allt vanligare. LÄS MER

  4. 9. Individers upplevelser av en IT-relaterad förändringsprocess : En fallstudie på Nordea

    Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Markus Lannsjö; Mathias Jukkola; Fredrik Ährlig; [2008]
    Nyckelord :Förändringsprocess; IT-relaterad; Nordea; kassasystem.;

    Sammanfattning : Bakgrund/Problemdiskussion Ämnet förändringar behandlas flitigt inom organisationsteorin, däribland vikten av att de som ytterst påverkas av förändringen i fråga informeras om den och de fördelar som den innebär, samt involverandet av dessa personer i förändringsprocessen, genom till exempel ett adekvat utbildningsarbete, för att undvika skepsis och oro. Nordea Bank AB är i färd med att införa ett nytt informationssystem på sina kontor i Sverige, detta i form av ett nytt kassasystem: Teller. LÄS MER

  5. 10. Anser kunden att ett WIS kan gör denne vis? : Kundens önskemål om informationsinnehåll i ett webbaserat informationssystem

    Magister-uppsats, Internationella Handelshögskolan

    Författare :Louise Thörnryd; Maria Hansson; [2006]
    Nyckelord :pre-study; web based information system; WIS; customer relation; customer satisfaction; relationship marketing; förstudie; webbaserat informationssystem; WIS; kundrelation; kundtillfredsställelse; relationsmarknadsföring;

    Sammanfattning : The web has a broad affect on the global economy and can among other things be used for web based information systems (WIS). These systems have grown from being used as a market platform to support all activities in the work of an organisation of today. LÄS MER