Sökning: "what is customer service"

Visar resultat 1 - 5 av 817 uppsatser innehållade orden what is customer service.

  1. 1. ”Är det detta du menar? – Nej, det är det verkligen inte!” En analys av konsumenters missnöje vid möten med chatbots i kundtjänst

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Annie Bolmgren; Emma Axelsson; Julia Krusell; [2024]
    Nyckelord :Keywords: Chatbots; customer service; service quality; dissatisfaction; frustration; Technology and Engineering; Business and Economics;

    Sammanfattning : Chatbots are increasingly being adapted as substitutes to humans in customer service. As the level of adoption increases, it becomes more important to understand the phenomenon of robots replacing humans – a new chapter in the rising digital world. LÄS MER

  2. 2. Hur kan Lean service management användas för att förbättra kundnöjdhet och effektivisera produktion- och uppföljningsskedet av byggprocessen?

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :André Andersson; Elias Strandell; [2023]
    Nyckelord :Lean; Waste management; Lean service management; Customer satisfaction; Construction; Real estate companies;

    Sammanfattning : The purpose of the study is to contribute to an increased understanding of the application of Lean service management in the production and monitoring phase of the construction process within real estate companies. The research questions investigate how Lean service management can improve customer satisfaction and efficiency, what obstacles can arise during implementation, and how Lean can develop in the future. LÄS MER

  3. 3. The Art of Shielding Luxury Brands: Defensive Strategies for Success

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Carl Oscar Frithiof; Stefan Karlsson; Arvid Vesterberg; [2023]
    Nyckelord :Brand image; luxury brands; automotive industry; defensive; symbolism; Business and Economics;

    Sammanfattning : Abstract Title: The Art of Shielding Luxury Brands: Defensive Strategies for Success Seminar date: 2023-06-01 Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC) Authors: Arvid Vesterberg, Oscar Frithiof and Stefan Karlsson Advisor: Jon Bertilsson Key words: Brand image, luxury brands, automotive industry, defensive, symbolism Research question: What methods and strategies do companies with luxury brands in the automotive industry use to protect their brand image? Purpose: The aim of this paper is to examine more deeply how companies in the automotive industry with luxury brands work to protect their brand image. Furthermore, the survey also aims to examine how these companies deal with potential threats to the brand image, as well as to increase awareness of the importance of protecting the brand image. LÄS MER

  4. 4. The sudden rise of neobanks and the threat it poses upon the traditional banking system.

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Victor Lindström; Olof Nilsson; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The aim of this paper is to investigate the emergence of neobanks in the financial services industry, and whether they pose a threat to traditional banks. To successfully answer this, gaps in previous research and studies were examined to generate three research questions. LÄS MER

  5. 5. Förutsättningar för en lyckad implementation av PaaS-modeller : En kvalitativ studie om drivkrafter, utmaningar, åtgärder och förmågor

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling

    Författare :Vincent Svenmar; Erik Soinio; [2023]
    Nyckelord :PaaS; PSS; Servitization; Circular economy; Business models; Transformation; PaaS; PSS; Tjänstefiering; Cirkulär ekonomi; Affärsmodeller; Transformation;

    Sammanfattning : I en värld där tjänstefieringsprocessen blivit alltmer vanlig och där konsumenterna börjar övergå i en förändring från att äga produkter till att i stället äga rätten att använda dem, har flera typer affärsmodeller uppstått som gör detta möjligt. En av dessa är produkt som en tjänst (Product as a Service - PaaS), som är ett relativt nytt koncept där kunden inte äger produkten, utan snarare betalar för tillgången till den. LÄS MER