Sökning: "Colin"

Visar resultat 31 - 35 av 79 uppsatser innehållade ordet Colin.

  1. 31. "Woke-Washing" a Brand : An Analysis of Socially Progressive Marketing by Nike on Twitter and the User Response to it

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för ABM

    Författare :Nadim Herbert; [2020]
    Nyckelord :Woke-Washing; Nike; Serena Williams; Colin Kaepernick; Marketing; Twitter;

    Sammanfattning : This study examines two marketing campaigns on the social media platform Twitter by the brand Nike, with the campaigns involving American football player Colin Kaepernick and tennis player Serena Williams respectively. The study specifically explores how Nike utilizes socially and politically progressive values in these marketing   campaigns and how users then respond to it on Twitter, with the source material consisting of four Twitter-posts, two by Nike and one each by the two athletes involved, as well as the replies by other Twitter-users to those posts. LÄS MER

  2. 32. Hitta språket - hitta undervisningen : Lärares tankar kring kartläggningsmaterialet i förskoleklass

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Mälardalens högskola/Akademin för utbildning, kultur och kommunikation

    Författare :Lena Colin; Lisa Roslund; [2020]
    Nyckelord :bedömning; förskoleklass; kartläggning; tidiga insatser; överlämning;

    Sammanfattning : I den svenska skolan har antalet obligatoriska avstämningar ökat. De införs allt tidigare under elevens skoltid. LÄS MER

  3. 33. Elaborate Operational Requirements to Address Reward Hacking in Reinforcement Learning Agents

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknik

    Författare :Sina Yaghoobzadehtari; Colin Owusu Adomako; Siavash Paidar; [2019-11-18]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Autonomous agents, in recent times have been used to address several problems, but these agents in their course of achieving their task also emit side effects to the environment in which they operate. Paramount of these side effects is reward hacking. In this report, we try to address reward hacking using elaborate operational requirements. LÄS MER

  4. 34. 30 YEARS OF JUST DO IT, ARE THEY CRAZY ENOUGH? En kvalitativ semiotisk och retorisk analys av Nikes Just Do It-kampanj Dream Crazy

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Nathalie Gerke; Andreas Moberg; Ida Tilemo; [2019-07-01]
    Nyckelord :Varumärke; Politisering; Retorik; Semiotik; Nike;

    Sammanfattning : Syfte: Vår studie ämnar att analysera hur Nike skapar mening i sin kommunikation och hur den relaterar till den moderna samhällskontexten. Genom analysen förväntar vi därmed oss kunna urskilja vilka värderingar och budskap som varumärket Nike laddas med. LÄS MER

  5. 35. Depoliticizing discourses. The role of editorials in the reproduction of consensus: assessing the media coverage of the Yellow Vest movement

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Mathilde Colin; [2019]
    Nyckelord :consensus; democracy; France; media; Yellow Vests;

    Sammanfattning : The purpose of this thesis was to study how Yellow Vest protests, which started 17November 2018, and protesters themselves, were being described in the French mainstreampress. The material consisted in 19 editorials from 5 of the most-circulated newspapers in thecountry. LÄS MER