Sökning: "Electronic Engineering"

Visar resultat 16 - 20 av 251 uppsatser innehållade orden Electronic Engineering.

  1. 16. Exploring the industrial packaging of components for complex electrical products and its sustainability and circularity

    Master-uppsats, Lunds universitet/Förpackningslogistik

    Författare :Felix Strömberg; Tirouvassavy Tirougnanassambandamourty; [2023]
    Nyckelord :Technology and Engineering;

    Sammanfattning : This master’s thesis explores the sustainability and the circularity of industrial packaging of components for complex electronic products. The research aims to gain insight into the structure of the packaging system between the suppliers and the manufacturers (EMS) and evaluate its circularity to identify the opportunities and challenges for future improvement. LÄS MER

  2. 17. E.G.O : Electronic Grip Overloader

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Mohammed Chith; Rahel Mirza; [2023]
    Nyckelord :Fingers; grip-strength; arthritis; exoskeleton; mechatronics.; Fingrar; greppstyrka; artros; exoskelett; mekatronik;

    Sammanfattning : Humans use their hands on a daily basis, and they are a fundamental part of our lives both in terms of our work and our everyday activities. One of the key things that our hands allow us to do is grab onto objects. LÄS MER

  3. 18. Verisium Drone - PinDown ML-Debug Visualisation Tool

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Certec - Rehabiliteringsteknik och Design

    Författare :Pontus Persson; [2023]
    Nyckelord :User Experience; user-friendly; web application; data plotting; visualisation; prototype fidelity; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : In collaboration with Cadence this thesis work has created a web based interface which aims to visualise large sets of data in a more human readable way. Cadence is a company specialising in electronic system design and is offering other companies solutions for silicon design creation, simulation, implementation and signoff of analog and digital circuits and a lot more. LÄS MER

  4. 19. Flashlamp Annealing for Improved Ferroelectric Junctions

    Master-uppsats, Lunds universitet/Fysiska institutionen; Lunds universitet/Institutionen för elektro- och informationsteknik

    Författare :Theodor Blom; [2023]
    Nyckelord :Flashlamp annealing; ferroelectricity; hafnia oxide; III-V semiconductor; thermal annealing; device performance; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : The effects of flashlamp annealing (FLA) on the quality of ferroelectric HfxZr1–xO2 (HZO) interfaces, integrated on InAs substrates, are evaluated. For the integration of ferroelectric HZO on III-V semiconductors the crystallization via rapid thermal processing (RTP) can severely degrade the HZO/III-V interface. LÄS MER

  5. 20. Användargenererat innehåll på TikTok och dess påverkan: En kvantitativ undersökning av generation Z's köpintention och köpbeslut

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Alva Landberg; Emma Inge; Felicia Schönning; [2023]
    Nyckelord :Attitudes; Electronic Word of Mouth eWOM ; Generation Z; Purchase decision; Purchase intention; TikTok; User Generated Content UGC ; Användargenererat innehåll; Attityder; Elektronisk Word of Mouth eWOM ; Generation Z; Köpbeslut; Köpintention; TikTok;

    Sammanfattning : Datum: 2023-05-30 Nivå: Kandidatuppsats i Företagsekonomi, 15 hp  Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet  Författare: Alva Landberg (96/07/03), Emma Inge (98/02/15), Felicia Schönning (98/11/02)                                                                                 Titel: Användargenererat innehåll på TikTok och dess påverkan; En kvantitativ undersökning av generation Z's köpintention och köpbeslut Handledare: Pejvak Oghazi Nyckelord: Användargenererat innehåll, Attityder, Elektronisk Word of Mouth (eWOM), Generation Z, Köpbeslut, Köpintention, TikTok Forskningsfrågor: (1) Hur påverkar användandet av TikTok generation Z’s köpbeslut? (2) Har användargenererat innehåll på TikTok något samband med generation Z’s köpintention? (3) Hur påverkas generation Z’s köpbeslut av användargenererat innehåll på TikTok? (4) Hur påverkar användandet av TikTok generation Z’s attitydkomponenter; kognitiv, affektiv och beteende? (5) Vilka skillnader finns mellan generation Z och millennials vid användandet av TikTok?   Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka ifall användargenererat innehåll på sociala medieplattformen TikTok påverkar generation Z's köpintention och köpbeslut. Metod: Studien är baserad på en kvantitativ forskningsansats där primärdata samlats in i form av en digital enkätundersökning. LÄS MER