Sökning: "Emanuel Sjöstrand"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Emanuel Sjöstrand.

  1. 1. From Positioning to Practice – Brand Positioning in an Over-Communicated Society

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Felicia Kron; Mina Tahajody; Emanuel Sjöstrand; [2010]
    Nyckelord :Brand Positioning; Brand Building; Success; Positioning Strategy; Product brands; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this thesis is to identify the whole positioning process by means of existing positioning theories as well as interviews with marketing practitioners and consumers. Furthermore, the authors wish to provide the reader with an overview of the complete positioning process as well as how it is used in practice today in order to better understand how well suited positioning theories are for today’s markets, thus aiding companies to gain a deeper understanding of how a successful positioning strategy can be developed. LÄS MER

  2. 2. Hur företag uppmärksammar och förvaltar kunder

    Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Emanuel Sjöstrand; Linda Olsson; [2008]
    Nyckelord :uppmärksamma; förvalta; Det Fysiska Mötet; Internet; relationsbyggande; reklam;

    Sammanfattning : Detta är en kvalitativ studie där vi har jämfört företag inom business-to-business (B2B) i Brasilien och Sverige. Alla företag måste givetvis uppmärksamma, samt förvalta kunder, men använder de samma hjälpmedel – och framför allt, gör de det på samma sätt? Vi har studerat hur de har tagit kommunikationskanalerna Internet och Det Fysiska Mötet till hjälp. LÄS MER