Sökning: "High Involvement Products"
Visar resultat 1 - 5 av 103 uppsatser innehållade orden High Involvement Products.
1. Designing a reactive feedback feature for end-users in web-based media software
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronikSammanfattning : Customer feedback is essential for improving a company's products or services and increasing customer satisfaction. Despite its value, user involvement faces many challenges, such as low user motivation and feedback with missing context information. LÄS MER
2. Mikroinfluencers och produktengagemang- En kvantitativ undersökning av trovärdighetens påverkan på köpprocessen
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Titel: Mikroinfluencers och produktengagemang: En kvantitativ undersökning av trovärdighetens påverkan på köpprocessen Seminariedatum: 2024-01-10 Ämne/Kurs: FEKH29, Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Ruth Landström, Oscar Syrén, Olle Wallinder Handledare: Veronika Tarnovskaya Nyckelord: Influencer marketing, mikroinfluencers, engagemangsnivå, trovärdighet Syfte: Syftet med denna studie är att, genom kvantitativ forskningsmetod, öka förståelsen för vikten av en influencers uppfattade trovärdighet beroende på influencerns storlek och den kommunicerade produktens karaktär. Frågeställning: Är den trovärdighet som mikroinfluencers besitter viktigare för hög- än lågengagemangsprodukter i samtliga steg av köpprocessen? Teoretiskt ramverk: Det teoretiska ramverket är utformat för att analysera och diskutera, men även acceptera eller förkasta de fem hypoteserna. LÄS MER
3. Exploring Enterprise Risk Management: A Case Study with a Global Manufacturer of High Technology Products with Operations in Sweden
Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för Riskhantering och Samhällssäkerhet; Lunds universitet/Riskhantering (CI)Sammanfattning : The purpose of this thesis is to investigate how Enterprise Risk Management (ERM), with an emphasis on risk aggregation, is conducted in practice. The thesis starts with a scoping study to review available literature on ERM. The findings from the scoping study show that literature focus on how ERM impacts certain financial variables, e.g. LÄS MER
4. Gamifying sustainability : A qualitative study on how gamified services can create a sustainable purchase behaviour among women.
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Gamification, defined as the application of game elements in a non-game environment,has in recent years gained significant influence as a favourable marketing strategy. Gamified services can be found in a variety of markets, ranging from education to wellness, and have the ability to transform low involvement purchases into high ones. LÄS MER
5. Generation Z as Influencers of Today andCustomers of the Future : A quantitative study based on the Theory of Planned Behavior Model with the context of High Involvement Products and the New-Car Market
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Purpose: The purpose of the paper is to find solutions to increase the purchase intention of HIP’s and encourage Generation Z to influence todays’ customers to buy online as well as to purchase in future online when they become relevant customers in the new-car market, and to enable car manufacturers to use the potential of increased margins and sales, of online shopping in the car industry. Design/Methodology/Approach: The structure was followed by a deductive approach. LÄS MER