Sökning: "Identity 2.0"

Visar resultat 21 - 25 av 31 uppsatser innehållade orden Identity 2.0.

  1. 21. Blogga vårt varumärke! : Hur PR-utövare bör bemöta bloggare utifrånbloggarnas perspektiv.

    Kandidat-uppsats, HLK, Medie- och kommunikationsforskning

    Författare :Alma Johansson; Caroline Lundgren; [2012]
    Nyckelord :PR; bloggers; relations; two-way symmetric communication; digital identity; brand; PR; bloggare; relationer; tvåvägs-symmetsisk kommunikation; digital identitet; varumärke;

    Sammanfattning : Web 2.0 har möjliggjort och öppnat upp för en ny typ av mellanmänsklig kommunikation. Numera kan vem som helst starta sin egen offentliga och lättillgängliga webbplattform där digitala dialoger frodas och med det skapas attraktiva marknadsplatser för företag. LÄS MER

  2. 22. Branding in the era of Web 2.0 : Social media as a platform for transmitting brand identity

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Företagsekonomi

    Författare :Samrawit Yohannes; Sara Collin; [2012]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 23. Magellan on Foursquare

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för planering och mediedesign

    Författare :Marco De Martini; [2011]
    Nyckelord :Web 2.0; User-generated Content; Remediation; Folksonomy; Foursquare; Google Maps; Cartography; Geotagging; Rhizome; Identity; Performance; Surveillance;

    Sammanfattning : The paper explores the rise of digital cartography and subsequently location-based services, using Foursquare as case study. In fact, the rise of smartphones and wireless technologies have made Internet ubiquitous and online services accessible from anywhere. LÄS MER

  4. 24. A New World Order: Towards the Ideal-Type of Bureaucracy 2.0

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Sociologi

    Författare :Jonas Bååth; [2011]
    Nyckelord :Ideal-type; Governmentality; Network society; Weber; Foucault; Castells; Social Sciences;

    Sammanfattning : In the ideal-type of bureaucracy, Max Weber outlined the creation of the modern state as an iron-cage of disenchantment and quantification. This thesis updates Weber’s ideal-type on the notion that the modern nation state is declining, and the large institutions with it. LÄS MER

  5. 25. A Study on Influence of Trust, Social identity, Perceived Risk and EWOM on Consumer Decision-Making Process in the context of Social Network Sites

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :Aizhen Loh; [2011]
    Nyckelord :social networks sites; EWOM; trusts; perceived risks; social identity; purchase intentions;

    Sammanfattning : With the advent of Web 2.0 applications, social network sites enable customers to actively participate as market players and reach out to the mass population within a short span of time. The tremendous impact of the rise of social network sites not just shifted the way businesses work, it also changed the manner consumers behave. LÄS MER