Sökning: "Marketing procurement"

Visar resultat 11 - 15 av 32 uppsatser innehållade orden Marketing procurement.

  1. 11. En studie av Växjö kommuns hållbarhetsarbete i upphandlingsprocessen

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)

    Författare :Anton Waldén; Filip Persberg; Oscar Marklund; Tim Karlsson; [2018]
    Nyckelord :Sustainable work; procurement process; Växjö municipality; improvement measures; Hållbarhetsarbete; upphandlingsprocess; Växjö kommun; förbättringsåtgärder;

    Sammanfattning : Bakgrund och problem: Offentlig förvaltning- och upphandling omsätter årligen omfattande summor i Sverige. Totalt spenderas kring 634 miljarder per år av svenska kommuner på inköp och upphandlingar som främst regleras av EU-direktiv och LOU. LÄS MER

  2. 12. The Power of Behaviour on Client Perception of Corporate Brand : A Case Study of a Swedish Consultancy Firm within Public Procurement

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Andreas Eriksson; Juho Siren; Gabriella Hertzman-Ericson; [2016]
    Nyckelord :Branding; B2B; Consultans; Public sector; Relationship;

    Sammanfattning : The aspect of relationships has been underlined to be of substantial significant within B2B contexts, particularly within consultancy, all alongside the importance of trust within the clientsupplier interaction. An element that has been claimed to derive directly from the client-supplier experience and voiced to be of key in order to reach success. LÄS MER

  3. 13. Marknadskommunikation mot offentlig sektor – en fallstudie av Care ofSweden AB.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Emelie Ohlson; Sandro Dzananovic; [2016]
    Nyckelord :Public procurement; marketing communication; marketing B2B; public sector.; Marknadskommunikation; Offentlig upphandling; Offentlig sektor; marknadsföring B2B.;

    Sammanfattning : Marknadskommunikation har blivit en alltmer viktig och central del inom ett företag. Detta pågrund av att företag erbjuds mer och mer kanaler och tillvägagångssätt att kommunicera motsin marknad. Genom att ingående teoretiskt ramverk visar på många svagheter imarknadskommunikation mot den offentliga sektorn. LÄS MER

  4. 14. The building of a value based chain : case study of a global, FSC- and Fairtrade certified sawn wood value chain

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Frida Magnusson; [2015]
    Nyckelord :Chile; collaborations; Fairtrade; forest products; FSC; functioning; sawn wood; structure; value based; value chain;

    Sammanfattning : The next frontier of value creation for businesses may lie in finding ways to combine economical, social and environmental sustainability to preserve and protect natural resources. Nowadays, incorporation of sustainability values in core operations is not only seen as a part of sustainable development, but also as a successful strategy for companies. LÄS MER

  5. 15. Organizational Buying Behavior of Biotech-Oriented Academic Institutions : A Case Study of Sartorius Stedim Biotech

    Master-uppsats, KTH/Industriell marknadsföring

    Författare :LEA CHARLOTTE WARNECKE; [2015]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Lately the pharmaceutical industry is confronted with newly emerging needs which puts firms under a high cost pressure. As a result pharmaceutical equipment provider such as Sartorius Stedim Biotech (SSB) are affected by that in a similar way trying to deliver products and services that promise best value for money. LÄS MER