Sökning: "Mathilda Söderström"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Mathilda Söderström.

  1. 1. Att undervisa naturvetenskap genom lek : En systematisk litteraturstudie

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap

    Författare :Mathilda Söderström; Mikael Andersson; [2020]
    Nyckelord :Natural Science; Play; Learning Through Play; Preschool; Teach; Sociocultural; Naturvetenskap; Förskola; Science; Learning Science; Early Childhood Education;

    Sammanfattning : Denna systematiska litteraturstudie behandlar naturvetenskaplig undervisning i förskolan genom lek som metod. Studiens fokus ligger på att undersöka om samt hur barns lek kan användas i undervisningssammanhang, med inriktning mot naturvetenskap. LÄS MER

  2. 2. Jakten på det vetenskapliga underlaget. En implementeringsstudie om Öckerömetoden i fyra skånska kommuner

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för hälsa och samhälle (HS)

    Författare :Beatrice Cronqvist; Mathilda Söderström; [2018]
    Nyckelord :Alkohol; Behandlingstrohet; Drogförebyggande; Implementering; Ungdomar; Öckerömetoden;

    Sammanfattning : Malmö högskola genomför under åren 2016-2019 en oberoendekvasiexperimentell utvärdering av den drogförebyggande metodenÖckerömetoden. En del av den utvärderingen syftar till att se till hur metoden harimplementerats i de fyra interventionskommuner som använt metoden underprojekttiden. Det är det här vårt examensarbete ämnar beskriva. LÄS MER

  3. 3. Antecedents and Outcomes of Brand Love : A qualitative study within the Swedish clothing industry.

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Malin Skoog; Mathilda Söderström; [2015]
    Nyckelord :congruence; brand love; brand management; brand identity; brand image; brand loyalty; brand commitment; emotional branding;

    Sammanfattning : Within brand management research, brand love has been an increasingly popular research subject. Both antecedents and outcomes of brand love were noticed to comprise a large part of previous research. The main purpose of this study is to develop a deeper understanding of the antecedents and outcomes of brand love. LÄS MER