Sökning: "Online Relationship Marketing"
Visar resultat 1 - 5 av 213 uppsatser innehållade orden Online Relationship Marketing.
1. Real vs Reel: Drivers of Consumer Engagement in Online Brand Communities. A Netnographic Study on Red Bull’s Facebook Brand Page
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Online brand communities contribute to companies by being a digital extension of the brand, enabling a diversified complementary market, and constituting a driving marketing force through consumer engagement. However, with great opportunities comes also great responsibilities, and its challenges. LÄS MER
2. Digital media use towards relationship initiation in marketing : A qualitative study of Swedish Micro-firms in a B2B context
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : This thesis aims to explore what and how Swedish micro firms use digital media towards relationship initiation in a Business-to-Business (B2B) context. Digital media has been increasingly studied in marketing over time, but it has been predominated by Business-to- Customer (B2C) context, while the Business-to-Business context lacks attention, micro B2B firms even less in particular. LÄS MER
3. The Effect Of Social Media (Paid, Earned, Owned) On Consumer Green Purchase Behaviour In Chinese Market : A Quantitative Research
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Background As people become more aware of environmental protection, green purchasing has gradually become a trend among consumers. Social media, as an emerging marketing approach, has also started to gain more and more companies' attention and application. LÄS MER
4. Influencer marketing inspirerar modeintresserade följare : En studie om hur följare på Instagram uppmuntras att handla modeprodukter av influencers
Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ekonomi och itSammanfattning : Denna uppsats handlar om hur följare på olika sätt uppmuntras av influencers att köpa modeprodukter på Instagram, utifrån ett informatikperspektiv i den digitala kontexten. Syftet är att öka förståelsen för hur en följare på olika sätt uppmuntras att köpa modeprodukter som marknadsförs av en influencer på Instagram, vilket även kan ge förståelse för hur modeföretag strategiskt kan arbeta med influencer marketing. LÄS MER
5. Unveiling Consumer Perception: Exploring the Impact of Decoupling Product Ownership : Decoupling of white goods ownership
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : The sharing economy enables sustainable consumption through efficient access to products, but transitioning from ownership to a subscription-based model faces barriers. The thesis author explored how the decoupling of product ownership impact on the variables; consumer's perceptions of - psychological value, monetary value, social value, brand image, brand attachment, brand loyalty, service quality, and product quality and performance in the context of white goods. LÄS MER