Sökning: "Online Teaching"
Visar resultat 31 - 35 av 267 uppsatser innehållade orden Online Teaching.
31. Students’ and teachers’ experiences of distance teaching of mathematics in Swedish upper secondary schools
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : As technological advancements and improvements are made, the concepts of school digitalization and distance teaching become increasingly interesting and relevant. While distance teaching has existed for over a decade, it was not commonly practiced until the global pandemic 2020 where schools all around the world decided that teaching would be conducted remotely reduce the risk of spreading COVID-19. LÄS MER
32. En modernisering av källkritisk undervisning
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för kultur, språk och medier (KSM)Sammanfattning : Syftet med denna översikt har varit att presentera aktuella metoder för den källkritiska undervisningen i högstadiet. Vår frågeställning genom arbetet har varit, “vilka metoder kan lärare undervisa om inom källkritik för att lära ut ett källkritiskt förhållningssätt?” Genom systematiska sökningar i olika databaser valde vi ut tio artiklar som kunde hjälpa oss att besvara vår frågeställning. LÄS MER
33. Including Varieties of English in Teaching: A Survey of Teachers’ Practices in Swedish Upper Secondary School
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/EngelskaSammanfattning : English teachers in Swedish upper secondary school often focus on Standard British and American English, although they agree with the syllabus that different varieties of English should be included in teaching. This study aimed to investigate to what extent English teachers include different varieties of English in the classroom. LÄS MER
34. Att fostra framtidens digitala medborgare : Vikten av digital källkritik och hur vi kan undervisa om den
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för samhälle, kultur och identitet (SKI)Sammanfattning : In the context of Swedish students' difficulties to separate facts from opinions, we wanted to investigate why digital literacy, and especially source credibility, is important and how teachers in civics and the social sciences can teach students these skills. Studies show that upper secondary school students often turn to online sources when searching for information, rather than turning to traditional media. LÄS MER
35. Digital games in grades 4-6
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Gävle/Avdelningen för humanioraSammanfattning : Digital games are a common interest today and research has shown that digital games affect English vocabulary building in a positive way. This study aims to examine the attitudes of teachers in grade four to six towards the use of digital games for vocabulary building in the classroom and how they are used to do that. LÄS MER