Sökning: "Online Teaching"

Visar resultat 31 - 35 av 267 uppsatser innehållade orden Online Teaching.

  1. 31. Students’ and teachers’ experiences of distance teaching of mathematics in Swedish upper secondary schools

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :JOHANNES MEJREH; SUHEIB SALEH; [2022]
    Nyckelord :distance teaching; mathematics; upper secondary school; student learning.; Distansundervisning; matematik; gymnasieskolan; lärande;

    Sammanfattning : As technological advancements and improvements are made, the concepts of school digitalization and distance teaching become increasingly interesting and relevant. While distance teaching has existed for over a decade, it was not commonly practiced until the global pandemic 2020 where schools all around the world decided that teaching would be conducted remotely reduce the risk of spreading COVID-19. LÄS MER

  2. 32. En modernisering av källkritisk undervisning

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för kultur, språk och medier (KSM)

    Författare :Johan Hansson; Kevin Nilsson; [2022]
    Nyckelord :Source criticism source evaluation student critical evaluation internet sources online sources classroom internet credibility middle school evaluate web sources; källkritik i skolan källkritik kritisk granskning informationskompetens internet.;

    Sammanfattning : Syftet med denna översikt har varit att presentera aktuella metoder för den källkritiska undervisningen i högstadiet. Vår frågeställning genom arbetet har varit, “vilka metoder kan lärare undervisa om inom källkritik för att lära ut ett källkritiskt förhållningssätt?” Genom systematiska sökningar i olika databaser valde vi ut tio artiklar som kunde hjälpa oss att besvara vår frågeställning. LÄS MER

  3. 33. Including Varieties of English in Teaching: A Survey of Teachers’ Practices in Swedish Upper Secondary School

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Engelska

    Författare :Daniel Pettersson; [2022]
    Nyckelord :Varieties of English; English Language Teaching; Syllabus; English as a Global Language; Languages and Literatures;

    Sammanfattning : English teachers in Swedish upper secondary school often focus on Standard British and American English, although they agree with the syllabus that different varieties of English should be included in teaching. This study aimed to investigate to what extent English teachers include different varieties of English in the classroom. LÄS MER

  4. 34. Att fostra framtidens digitala medborgare : Vikten av digital källkritik och hur vi kan undervisa om den

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för samhälle, kultur och identitet (SKI)

    Författare :Klara Ljungström Jotoft; Emmah Ekestolpe; [2022]
    Nyckelord :Civics; Digital Literacy; Information Literacy; Media Literacy; Source Credibility; Teaching; Upper Secondary School;

    Sammanfattning : In the context of Swedish students' difficulties to separate facts from opinions, we wanted to investigate why digital literacy, and especially source credibility, is important and how teachers in civics and the social sciences can teach students these skills. Studies show that upper secondary school students often turn to online sources when searching for information, rather than turning to traditional media. LÄS MER

  5. 35. Digital games in grades 4-6

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Gävle/Avdelningen för humaniora

    Författare :Timothy Fryk; [2022]
    Nyckelord :Digital games; digital game-based teaching; English language teaching; middle school; compulsory school; attitudes;

    Sammanfattning : Digital games are a common interest today and research has shown that digital games affect English vocabulary building in a positive way. This study aims to examine the attitudes of teachers in grade four to six towards the use of digital games for vocabulary building in the classroom and how they are used to do that. LÄS MER