Sökning: "Publikengagemang"

Hittade 5 uppsatser innehållade ordet Publikengagemang.

  1. 1. A comparative evaluation of machine learning models for engagement classification during presentations : A comparison of distance- and non-distance-based machine learning models for presentation classification and class likelihood estimation

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Rebwar Ali Omer Bajallan; [2022]
    Nyckelord :Audience engagement; Engagement quantification; Machine learning; Distance-based models; Few-shot learning; Statistical analysis; Publiksengagemang; Engagemangskvantifiering; Maskininlärning; Distansbaserade modeller; Few-shot inlärning; Statistisk analys;

    Sammanfattning : In recent years, there has been a significant increase in the usage of audience engagement platforms, which have allowed for engaging interactions between presenters and their audiences. The increased popularity of the platforms comes from the fact that engaging and interactive presentations have been shown to improve learning outcomes and create positive presentation experiences. LÄS MER

  2. 2. Emphasizing engagement: adapting to the hybrid environment through new interaction technologies : Evaluating Audience Engagement Platforms impact on engagement in hybrid meetings and presentations

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Valentin Goodbrand Skagerlind; Ebba Sundström; [2022]
    Nyckelord :Engagement; Interaction; Meetings; Presentations; Hybrid; Remote; Co-located participants; Audience Engagement; Engagemang; Interaktion; Möten; Presentationer; Hybrida möten; Remote; Samlokaliserade deltagare; Publikengagemang;

    Sammanfattning : An increase in distributed workspaces are influencing the way people work and thereby how meetings and presentations are conducted, making hybrid settings the standard for many organizations. Previous research has shown that hybrid settings decrease engagement due to technical issues, lack of inclusiveness, changing social dynamics and difficulties in evaluating participant engagement. LÄS MER

  3. 3. When self-care meets body hair : en fallstudie på emotionell cool-kapitalism

    L2-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskap; Lunds universitet/Institutionen för kommunikation och medier

    Författare :Ebba Nilsson; Mimmi Thorén; [2021]
    Nyckelord :Emotionell kapitalism; Instagram; postfeminism; transparens; Social Sciences;

    Sammanfattning : Vi ser en förändring i relationen mellan det samtida individualiserade jaget och en ny typ av emotionell marknadsföring. Genom att undersöka det svenska rakhyvel-företaget Estrids Instagramflöde och image tar vi reda på om och hur dessa kan tänkas genomsyras av denna emotionella cool-kapitalism. LÄS MER

  4. 4. Consumer Engagement During Concerts : A Study on Using Mobile Interactive Technology to Enhance the Live Music Event Experience

    Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Författare :Denise Lordin; [2017]
    Nyckelord :Active participation; Engagement; Interactive technology; Live mass events; Live music events; Mobile technology; Smartphone; Aktiv medverkan; Engagemang; Interaktiv teknik; Live event; Live musik event; Mobil teknik; Smarttelefon;

    Sammanfattning : The emergence and development of mobile technology has changed traditional behavior during live music events and challenges concert etiquette. Artists have polarized reactions to the ubiquity of smartphones and companies have started realizing the potential to develop systems which allow the audience to interact more with both the performer and the light and sound show itself. LÄS MER

  5. 5. Vad engagerar till att rädda liv? : En semiotisk och retorisk analys av hur välgörenhetsorganisationer kommunicerar för att engagera mottagare

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för mediestudier

    Författare :Hanna Hedgren; Elina Sjöberg; [2016]
    Nyckelord :UNICEF; Plan Sverige; campaign films; charities; elements; celebrity spokespersons; social media; audience engagement; Unicef; Plan Sverige; kampanjfilm; välgörenhetsorganisationer; element; celebriteter; sociala medier; publikengagemang;

    Sammanfattning : Hur välgörenhetsorganisationer kommunicerar är betydelsefullt för att skapa engagemang. Genom att använda olika element i kampanjfilmer kan organisationerna öka uppmärksamheten och medvetenheten hos mottagaren. LÄS MER