Sökning: "Valuation Channels"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Valuation Channels.
1. Varumärkesvärde inom B2B sammanhang : Hur B2B-företag stärker sitt varumärkesvärde med hjälp av sociala medier
Kandidat-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Problemformulering: Vilka fördelar finns det för B2B-fokuserat företag med att marknadsföra sitt varumärke på sociala medier? Hur använder B2B- fokuserat företag sociala medier för att stärka sitt varumärkesvärde? Vilka sociala mediekanaler är lämpliga för ett B2B-fokuserat företag? Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur B2B-fokuserade företag använder sig av sociala medier för att stärka sitt varumärkesvärde. Metod: Uppsatsförfattarna har använt sig av en kvalitativ forskningsmetod med sju semistrukturerade intervjuer för insamling av empiri. LÄS MER
2. Valuation studies in practise: Consumers acquisition of secondhand clothing through online channels at Myrorna (Sweden)
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Textile industry is one of the most polluting industries in the world and fast fashion is the unsustainable practice that most consumers are following. Adopting the habit of purchasing secondhand goods can lead to a more sustainable life. LÄS MER
3. Synergy Valuation in Industrial Software Acquisitions
Master-uppsats, KTH/Industriell ManagementSammanfattning : Engaging in M&A is a common corporate strategy and deals are often motivated by synergies, the concept that the value of the combined entities is greater than the sum of their standalone values. However, it is often difficult to capture synergistic value in reality and increasing the probability of a successful acquisition requires a thorough assessment of potential synergistic effects pre-acquisition. LÄS MER
4. Assessment of postharvest loss for perishable produces from wholesalers to consumers : a case study of Et-fruit distribution company in Addis Ababa, Ethiopia
Master-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : This thesis underlines an assessment of the Postharvest loss conditions of selected fresh produces of Etfruit wholesalers and its impact on chain players in Addis Ababa, Ethiopia. Reducing Postharvest loss instead of increasing the volume of production can save scarce resources, ecofriendly and improve food security (Kader, 2004). LÄS MER
5. Black holes and Revelations - Demography and the Net International Investment Position
Master-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionenSammanfattning : This purpose of this paper is to explain the long and short run development of the Net International Investment Position (NIIP) using age structure data. Following the financial globalization, the development of the NIIP has diverged from the path of accumulated current account flows. LÄS MER