Sökning: "Valuation Channels"

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Valuation Channels.

  1. 1. Varumärkesvärde inom B2B sammanhang : Hur B2B-företag stärker sitt varumärkesvärde med hjälp av sociala medier

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Jasmina Stambolic; Nasimajamila Abudokhan; [2022]
    Nyckelord :Marketing; Social Media; Business-to-Business B2B ; Branding; Brand Equity; Marknadsföring; Sociala medier; Business-to-Business B2B ; Varumärke; Varumärkesvärde;

    Sammanfattning : Problemformulering: Vilka fördelar finns det för B2B-fokuserat företag med att marknadsföra sitt varumärke på sociala medier? Hur använder B2B- fokuserat företag sociala medier för att stärka sitt varumärkesvärde? Vilka sociala mediekanaler är lämpliga för ett B2B-fokuserat företag? Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur B2B-fokuserade företag använder sig av sociala medier för att stärka sitt varumärkesvärde. Metod: Uppsatsförfattarna har använt sig av en kvalitativ forskningsmetod med sju semistrukturerade intervjuer för insamling av empiri. LÄS MER

  2. 2. Valuation studies in practise: Consumers acquisition of secondhand clothing through online channels at Myrorna (Sweden)

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Ngan Phan; Priya Pradhan; [2021]
    Nyckelord :Secondhand clothes; consumer’s valuation; value device; online platform; secondhand retailers; firsthand retailers; Social Sciences;

    Sammanfattning : Textile industry is one of the most polluting industries in the world and fast fashion is the unsustainable practice that most consumers are following. Adopting the habit of purchasing secondhand goods can lead to a more sustainable life. LÄS MER

  3. 3. Synergy Valuation in Industrial Software Acquisitions

    Master-uppsats, KTH/Industriell Management

    Författare :Christoffer Marin; ERIK TRETOW; [2018]
    Nyckelord :Synergy Valuation; Industrial Software M A; Industrial Software Synergies; Synergiv¨ardering; M A inom industriell mjukvara; Synergier inom industriell mjukvara;

    Sammanfattning : Engaging in M&A is a common corporate strategy and deals are often motivated by synergies, the concept that the value of the combined entities is greater than the sum of their standalone values. However, it is often difficult to capture synergistic value in reality and increasing the probability of a successful acquisition requires a thorough assessment of potential synergistic effects pre-acquisition. LÄS MER

  4. 4. Assessment of postharvest loss for perishable produces from wholesalers to consumers : a case study of Et-fruit distribution company in Addis Ababa, Ethiopia

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Tesfaye Sebeko; [2015]
    Nyckelord :fresh produces in Ethiopia; Impact of food loss; postharvest loss; upply chain channels;

    Sammanfattning : This thesis underlines an assessment of the Postharvest loss conditions of selected fresh produces of Etfruit wholesalers and its impact on chain players in Addis Ababa, Ethiopia. Reducing Postharvest loss instead of increasing the volume of production can save scarce resources, ecofriendly and improve food security (Kader, 2004). LÄS MER

  5. 5. Black holes and Revelations - Demography and the Net International Investment Position

    Master-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen

    Författare :Cecilia Kahn; [2015]
    Nyckelord :Panel Cointegration; Demography; Valuation Channels; NIIP; Business and Economics;

    Sammanfattning : This purpose of this paper is to explain the long and short run development of the Net International Investment Position (NIIP) using age structure data. Following the financial globalization, the development of the NIIP has diverged from the path of accumulated current account flows. LÄS MER