Sökning: "Wong Hong"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Wong Hong.
1. Barriers to Customer Participation in Mobile Banking: In the Case of Hong Kong
Master-uppsats, Karlstads universitet/HandelshögskolanSammanfattning : Purpose – The aim of this thesis is to investigate the resistance factors influencing the customer participation intention to co-create value in the context of mobile banking in Hong Kong and suggest practical solutions accordingly. Design/Methodology/approach – The value measurement and hypotheses are developed based on the Innovation Resistance Theory and previous literature. LÄS MER
2. Populärmusik i Kina under 1900-talet fram till idag
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/KinesiskaSammanfattning : 中国流行音乐始于20世纪初期,仅落后“叮砰巷”时代30年,但中国流行乐自诞生以后,就和欧美乐曲分道扬镳。这种分歧造成了关于中国流行音乐历史的研究寥寥无几。 本文旨在阐述中国流行音乐自20世纪初期到现今的发展历程。开篇首先定义了中国流行音乐,并就它的来源和特征给予了不同角度的探究。进而,文章系统介绍了中国流行音乐各个时期的代表人物,以及他们的代表作品,并且基于当时的历史背景,对他们的成就进行了一一点评。最终,本文归纳了中国流行乐的发展轨迹,并就中国流行音乐和欧美流行音乐进行了平行比较,揭示了二者的相同与相异之处。.. LÄS MER
3. Betydelsen av interkulturell kompetens : En undersökning om lärarens reflektion kring elever med ett annat kulturellt påbrå inom skolor i Hong Kong
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, LärarutbildningenSammanfattning : Syftet med denna studie är att undersöka sju lärares reflektioner om elever med en annan kulturell bakgrund i Hong Kong, vilken betydelse har interkulturell kompetens och vilka effekter skolsystemet i Hong Kong gör som påverkar elever med en annan kulturellbakgrund, lärare samt föräldrarna. För att få svar på mina frågeställningar har jag därför åkt till Hong Kong och vistats där i två veckor. LÄS MER
4. The Roles of Branding for a Brand Entering Overseas Markets : A Case Study of a Danish Butter Launching in Hong Kong with Success
Magister-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : Purpose – The purpose ofthis research is to investigate how branding is applied in a challengingindustry for an overseas market. In other words, we would look into the aspects that are important for building and strengthening a brand in overseas market. LÄS MER