Sökning: "Written proficiency"
Visar resultat 21 - 25 av 60 uppsatser innehållade orden Written proficiency.
21. Beating about the bush: written production and comprehension of L2 idioms
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Allmän språkvetenskapSammanfattning : A study on the online process of producing idioms in writing and how second language learners manage the production and comprehension of idioms may provide a useful and comprehensive investigation of the production, comprehension and acquisition of language. The study in this paper investigated how Swedish (L1) second language learners of English (L2) produce and comprehend written idioms in the L2. LÄS MER
22. Från manuella monteringstationer till människa-robot samarbete : Framtagning av en specifikation för HRC
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för ingenjörsvetenskapSammanfattning : I och med att industri 4.0 är på frammarsch ställs höga krav på företag gällande bland annat kvalitet, flexibilitet samt snabba omställningstider. Examensarbetet skrivs för Högskolan i Skövde och Volvo GTO där fokus ligger på att identifiera möjliga människa-robot samarbeten i en manuell monteringslinje. LÄS MER
23. Tense and aspect errors in junior high school students’ writing : A study of risk taking
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Södertörns högskola/LärarutbildningenSammanfattning : English is taught in Swedish schools as a foreign language. The students are at different levels, and most of them try to achieve a higher proficiency level. While the extent to which students are successful at learning a language depends on many different factors. LÄS MER
24. Task Complexity (‘Here-and- Now’ Dimension) and Written Performance across Proficiency Levels
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Stockholms universitet/Institutionen för språkdidaktikSammanfattning : Research on task-based language teaching (TBLT) offers a large body of evidence suggesting that cognitive task complexity influences learners’ language production and development. Studies that investigate task complexity, however, provide contradictory results on the way different linguistic aspects of performance are affected by the manipulation of cognitive task complexity. LÄS MER
25. Teacher Feedback on Grammar Errors: Stimulus for Learning or Confidence Breaker?
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : There is no universal view on written corrective feedback, the existing research does not agree on whether it is effective or not. Therefore, this degree paper aims to find out if teachers engage in written corrective feedback, and if so, then also how they do it. LÄS MER