Sökning: "app strategy"

Visar resultat 1 - 5 av 45 uppsatser innehållade orden app strategy.

  1. 1. Parents’ perceptions about preschool children’s use of mobile devices and experiences at art museums

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Sooyoun Kim; [2023]
    Nyckelord :preschool children; mobile devices; tablets; educational apps; child-computer interaction; art museums; museum learning;

    Sammanfattning : The child–environment interaction type, which involves touching and handling part of collections and displays, is less common in art museums. In addition, art museums demand many behavioural rules from their visitors. The adult caregivers, therefore, prefer that their preschool children participate in child-friendly activity programmes. LÄS MER

  2. 2. What is the influence of Social Media advertisements on Millennials and Generation Z consumers' behaviors towards dating Apps? A study of Muzz

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Marwan Al Rabea; Rami Faour; Solan Shekany; [2023]
    Nyckelord :TikTok; Instagram; Social Media; Social Media adverts; Advertising Effectiveness; Consumer Behavior Theory; Uses and Gratification Theory; Millennials; Generation Z; Dating apps; Niche Dating Apps; Muzz; Muzmatch Previous name of Muzz .;

    Sammanfattning : Abstract Background: Social media is becoming more prominent each day. Platforms such as TikTok and Instagram are amongst the top six social media platforms used by Generation Z and Millennials (Dixon, 2023; Ceci, 2023). LÄS MER

  3. 3. Nej, det påverkar inte mig

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Len Hachichou; Julia Markkanen; [2023]
    Nyckelord :Third-person effect; self-perceived knowledge; gamification; motivation; self-determination theory; Tredjepersonseffekten; självupplevd kunskap; gamification; motivation; självbestämmandeteorin;

    Sammanfattning : Studiens syfte var att undersöka relationen mellan självupplevd kunskap av gamification och tredjepersonseffekten (TPE) (En effekt som innefattar att jaget “första person” tror att propaganda eller kommunikation påverkar andra “tredje person” mer än sig själv) samt hur denna påverkar motivationsnivån som gamification försöker höja. Studien omfattade sex deltagare. LÄS MER

  4. 4. Developing Machine Learning-based Recommender System on Movie Genres Using KNN

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Anthony Ezeh; [2023]
    Nyckelord :: Movie Recommender System; Machine Learning; Content-based Filtering; Collaborative Filtering; KNN Algorithms; Classification Algorithm;

    Sammanfattning : With an overwhelming number of movies available globally, it can be a daunting task for users to find movies that cater to their individual preferences. The vast selection can often leave people feeling overwhelmed, making it challenging to pick a suitable movie. LÄS MER

  5. 5. EFFEKTEN AV VISUALISERINGSFÖRMÅGA PÅ MINNESTRÄNING MED LOCI-METODEN

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för psykologi

    Författare :Sandra Nyander Schaub; [2023]
    Nyckelord :the method of loci; aphantasia; visualization; memory training; locimetoden; afantasi; visualisering; minnesträning;

    Sammanfattning : Minnespalats eller locimetoden är en gammal mnemoteknik som använts sedan antikens Grekland och är idag väl använd hos världsmästare i minne. Mnemotekniken går ut på att mentalt visualisera en känd plats, och de saker man ska komma ihåg placeras sedan ut på olika delar av denna plats, vanligtvis i en specifik följd. LÄS MER