Sökning: "communicative language teaching"
Visar resultat 36 - 40 av 221 uppsatser innehållade orden communicative language teaching.
36. Punctuation in Swedish Upper Secondary School
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för lärande, humaniora och samhälleSammanfattning : Punctuation enhances the understanding and correct reading of written text by the use of spacing and conventional signs. When learning a language, the usage of correct punctuation is vital. This is especially important when learning a second language since punctuation rules vary between languages. LÄS MER
37. Promoting Playfulness within Grammar Exercises in the Context of Writing : A Materials Analysis for Teaching and Learning English in a Swedish Upper-Secondary School Context
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : The English subject in Swedish upper-secondary school aims to develop students’ holistic communicative ability, giving students opportunities to produce meaningful texts with confidence. The syllabus further proposes that this ability includes knowledge of the language’s grammatical structures since being aware of grammatical structures and options helps students to write in varied and effective ways. LÄS MER
38. Flerspråkighet i en monoglossisk skola : En forskningsöversikt
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : In the past decades Sweden amongst other countries has become more diverse when it comes to both culture and linguistics. Translanguaging is a way of forming a classroom climate that embraces multilingual approaches to teaching. LÄS MER
39. Samtala eller bara tala? : – en analys av ett kommersiellt läromedel för engelskundervisning i årskurs 4–6
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : The availability of teaching materials for grades 4–6 is today extensive and is characterized by many different actors who strive to sell their teaching materials. The current teaching materials used in different schools and in different classes affect both students' learning and the teachers' professional practice. LÄS MER
40. Le rôle de la compétence orale selon les textes officiels, les manuels de français en Suède et les ressources utilisées en classe
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Högskolan Dalarna/Institutionen för språk, litteratur och lärandeSammanfattning : L'un des buts essentiels des cours de fran�ais, selon l?Agence nationale pour l'�ducation�su�doise (Skolverket en su�dois) est de donner aux �l�ves une comp�tence communicative.�Mais c'est un d�fi lorsque les �l�ves n'ont que quelques heures d?exposition � la langue par�semaine. LÄS MER