Sökning: "consumers purchase intentions"
Visar resultat 16 - 20 av 208 uppsatser innehållade orden consumers purchase intentions.
16. Intention - beteende gapet: När intentionen förlorar sin slagkraft
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Titel: Intention - beteende gapet: När intentionen förlorar sin slagkraft Seminariedatum: 11-01-2023 Ämne/Kurs: FEKH29, Företagsekonomi: Examensarbete i Marknadsföring, Kandidatnivå, 15 högskolepoäng. Författare: Hanna Bielke, Ellen Förare och Sara Slättberg. Handledare: Lars Carlman. LÄS MER
17. Samband mellan oro över klimatet och hållbara köpintentioner : En kvantitativ undersökning som skildrar kvinnliga och manliga konsumenter
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Syftet med studien är att undersöka hur oro för klimatet påverkar konsumenters köpintentioner av återvunna kläder. På grund av pågående klimatförändringar måste populationen ändra sitt konsumtionsbeteende mot en mer miljömässigt hållbar strategi. LÄS MER
18. What Dictates Consumer's Loyalty?
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Since American Airlines launched its first frequent flyer program in the 1980s the usage of customer loyalty programs has spread greatly. Now they are found in many industries in different shapes and forms. LÄS MER
19. Where's the beef? A quantitative study of the impact of advertising claims on consumer beliefs, attitudes and behavioral intentions in the context of plant-based meat
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : With a growing population to feed and increased focus on reducing unsustainable (for both the planet and the body) food practices, meat consumption and reduction has become a hot topic. Although an increasing number of people are choosing to ditch dairy and say no to meat, most people in the Western world do consume meat, and enjoy doing it. LÄS MER
20. Exploring the determinants of purchasing behavior in the context of safety apparel : A study of safety marketing
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : The rapid growth and development of cities have brought new mobility challenges, which the emergence of micro-mobility solutions, such as Personal Mobility Vehicles, has addressed. However, the increase in the use of these vehicles has also led to a rise in the number of accidents and injuries due to the inadequate use of protective equipment. LÄS MER