Sökning: "customer journey map"

Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden customer journey map.

  1. 1. Designing a reactive feedback feature for end-users in web-based media software

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Jessica Dellmar; [2024]
    Nyckelord :User Feedback; End-user involvement; Usability; Design Thinking; User Experience;

    Sammanfattning : Customer feedback is essential for improving a company's products or services and increasing customer satisfaction. Despite its value, user involvement faces many challenges, such as low user motivation and feedback with missing context information. LÄS MER

  2. 2. Andrahandsresan

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sarirat Suksing; Miriam Taki; Filippa Rensfelt; [2024]
    Nyckelord :Kundresa; hållbarhet; CSR; second-hand; köpprocess och medvetet konsumtionsbeteende.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka kundresan på andrahandsmarknaden, där utbudet på hyllan i förväg är oklart för konsumenten. Var börjar den, hur går den till och vad händer efter ett köp av ett plagg - det ska denna studie undersöka. LÄS MER

  3. 3. Exploring Emotional Awareness through User Experience Design : Designing a mobile application which helps to enrich emotional vocabulary

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Deimante Butkute; [2023]
    Nyckelord :User Experience Design; Emotional Awareness; Emotions; Emotional Vocabulary.;

    Sammanfattning : The motivation of this work focused on inspiring the understanding of emotions and the ability to name them precisely to improve self-awareness and well-being. Through an online survey, competitor analysis, customer journey map, and interviews it was clear that the chosen target group of young people do not feel fully confident in understanding their emotions and lacked emotional vocabulary. LÄS MER

  4. 4. Nyfikenhet, uppmärksamhet och displayer : Hur man med hjälp av en interaktiv offentlig display väcker människors intresse till att fortsätta interagera med en tjänst

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Miriam Kalicinski; Sofie Bilberg; [2022]
    Nyckelord :Intresseväckande; uppmärksamhet; interaktiva offentliga displayer; User Experience Design;

    Sammanfattning : Många saker i människans vardag konkurrerar om att fånga våran uppmärksamhet. På grund av detta kan det tillkomma svårigheter i att upprätthålla både den medvetna samt omedvetna uppmärksamheten. Uppmärksamheten är dock nära sammankopplad till känslan av intresse och kan öka när människan upplever något som intressant. LÄS MER

  5. 5. A guide to novel instructors in Emergo Train System®

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Alva Lindhagen; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Swedish law states that county councils and municipalities need to prepare for crisis and receive training in crisis management. As crises are infrequent events, training must be conducted on potential scenarios. Scenarios can be simulated using the Emergo Train System (ETS). LÄS MER