Sökning: "digital marknadsföring case"
Visar resultat 11 - 15 av 130 uppsatser innehållade orden digital marknadsföring case.
11. The effect of Covid-19 on international business negotiations. : A qualitative thesis on international business negotiations.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : This thesis aims to examine how Covid-19 affected international business negotiations. This paper uses empirical data collected from four international companies from different industries. The respondents from the companies have different roles, in this case, procurement managers, sales manager, and marketing manager. LÄS MER
12. Hur företag kan skapa engagemang på Instagram när det fysiska mötet begränsas : En fallstudie på Liseberg under Covid-19 pandemin
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Covid-19 pandemin skapade många begränsningar i det fysiska mötet för företag i Sverige. Problematiken för de företag som inte kunde erbjuda sin produkt på samma sätt digitalt var det som skapade ett intresse att genomföra denna studie. Många företag fick göra ett skifte och fokusera mer på de digitala verktygen under den här tiden. LÄS MER
13. The Significance of Digital Transformation in the Supply Chain Management for Facilitating International Businesses : Cases from Emerging Markets
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Technological advancements have altered all aspects of human life, undeniably impacting all domains of commercial entities. Current digital technologies have the most pre-eminent influence on the supply chain management of corporations, irrespective of their diverse industry and operations. LÄS MER
14. Internationalisation through business ecosystems : What is the value of ecosystems in launching and growing digital firms in Europe?
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : This thesis focus lies on the topic of business ecosystems and their use for digital firms in their internationalisation. The aim is to investigate the value creation and capture process for digital firms through the perspective of business ecosystems. LÄS MER
15. Born Digitals internationalization - the challenges and success factors from a business model perspective
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : The new phenomena, Born Digitals, is rapidly growing in the international business landscape. However, academics are still lacking knowledge about what success factors and challenges these firms may face during an international expansion. LÄS MER