Sökning: "e-mail strategy"
Visar resultat 11 - 15 av 37 uppsatser innehållade orden e-mail strategy.
11. Den frilansande kommunikationsprofessionen - En kvalitativ studie i frilans och egenföretagande
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att undersöka kommunikationsprofesionen i ett postfordistiskt arbetsliv. Metod: Studien fokuserar på kommunikationsprofessionen ur ett frilans- och egenföretagarperspektiv. Vi undersöker uppgifterna, arbetsvillkoren samt hur arbetarna upplever sitt arbete som frilansare. LÄS MER
12. Energikartläggning av Försäkringskassans lokaler : rekommendationer för ett fortsatt energieffektiviseringsarbete
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Industriell teknikSammanfattning : With new energy directives in place, the Swedish Social Service (SSS) stands before the challenge how to reduce the energy demand in its locales. It is a complex matter, as the locales are rented from various property owners and it becomes a question of how to reduce the operational electricity and influence the property owners to work more with energy efficiency. LÄS MER
13. Explanatory Factors of Perceived Expansion Barriers
Magister-uppsats, Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Abstract Authors: Ekman, Felix 890924 Henriksson, Richard 880325 Tutor: Prof. Anders Pehrsson Examiner: Ass. Prof. LÄS MER
14. Företag på Facebook : Hur de sprider information och interagerar med sina medlemmar
Kandidat-uppsats, Institutionen för informatikSammanfattning : Social media on the Web has become more common over the last decade and in recent years it has grown immensely. The social media with the highest amount of members is Facebook, where not only private persons are found - companies started to establish their profiles on the network in 2006. LÄS MER
15. THE IMPACT OF MERGERS AND ACQUISITIONS ON BRAND VALUE IN THE HOTEL SECTOR DURING THE ECONOMIC CRISIS IN SPAIN. A CASE STUDY OF NH HOTELES & HESPERIA.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : This dissertation examines the role and impact of the M&A’s created during the economic crisis in the tourism sector on the brand strategy, and their portfolio. We analyze different theories explaining brand concept, the advantages and disadvantages of building a new brand or buying an existing brand, how the portfolio can change after the merger and the concept of rebranding to draw conclusions thought the examination of a case study based on the biggest urban hotel chain in Spain: NH Hotels and its merger with Hesperia. LÄS MER