Sökning: "empirical customer"
Visar resultat 1 - 5 av 1721 uppsatser innehållade orden empirical customer.
1. From Disruption to Efficiency: The role of SRM and JIT strategies in Automotive Supply Chains Authors: Jennie
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose - The incessantly progressing automotive industry faces various challenges due to its complex supply chains. This study aims therefore to 1) explore the roots of material supply disruptions in the automotive industry and the challenges of managing these and 2) assess the role of Supplier Relationship Management (SRM) in mitigating these disruptions. LÄS MER
2. Mortgage Information and Consumer Understanding : A Study of Swedish Banks
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : The purpose of this essay was to examine and see how communication betweenbank and customer in the Swedish mortgage market is processed. Several theoriesthat have been used in this study highlight how consumers think when they makefinancial decisions. LÄS MER
3. ”Är det detta du menar? – Nej, det är det verkligen inte!” En analys av konsumenters missnöje vid möten med chatbots i kundtjänst
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Chatbots are increasingly being adapted as substitutes to humans in customer service. As the level of adoption increases, it becomes more important to understand the phenomenon of robots replacing humans – a new chapter in the rising digital world. LÄS MER
4. Bortom Vinsten: En kvalitativ undersökning om hur Svenska Spel och Betsson AB använder CSR och om detta bidrar till ökad lojalitet bland kunder och ökad legitimitet för företagen
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Forskningsfrågor: Hur använder sig Svenska Spel och Betsson AB av CSR och finns det någon skillnad i CSR-arbetet mellan ett privatägt och statligt ägt spelbolag? Leder företagens CSR-arbete till ökad lojalitet bland kunder och ökad legitimitet för företagen? Syfte: Undersöka hur Svenska Spel och Betsson AB använder CSR i sitt arbete, samt om detta bidrar till ökad lojalitet bland kunder och ökad legitimitet för företagen. Metod: Denna kvalitativa studie förhåller sig till ett hermeneutiskt synsätt med en abduktiv ansats. LÄS MER
5. Revising Technology Strategies In The High-Tech Electric Vehicle Industry
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : This master’s thesis investigates the development and suggestion of a model for adapting and revising the technology strategies concerning Stationary Charging Stations (SCS), based on insights from relevant markets and stakeholders. This study particularly focuses on High-Tech Stationary Charging Stations in the Electric Vehicle (EV) charging industry, emphasizing Elonroad’s new Stationary Charging Station (SCS) technology. LÄS MER