Sökning: "four levels of feedback"

Visar resultat 1 - 5 av 41 uppsatser innehållade orden four levels of feedback.

  1. 1. Sambandet mellan organisationsstöd och grupputvecklingsnivåer i tillfälliga projektgrupper : En kvantitativ studie som undersöker om grupputvecklingsnivå prediceras utifrån organisationsstöd?

    Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Gabriel Marouki; [2023]
    Nyckelord :Effective teams; Organizational support; Group development level; Project teams; IMGD.; Effektiva team; Organisationsstöd; Grupputvecklingnivå; Projektgrupper; IMGD.;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie var att undersöka sambandet mellan organisationsstöd och grupputvecklingsnivåer. För att svara på studiens syfte har följande fråga formulerats: Kan grupputvecklingsnivå prediceras utifrån de 7 aspekter av organisationsstöd?Metoden som används i denna studie är en tvärsnittsundersökningsdesign med en kvantitativ ansats. LÄS MER

  2. 2. Ny mening. Punkt. : En kvantitativ studie av en gymnasielärares skriftliga respons i svenskämnet och elevernas användning av responsen i en efterkommande uppgift.

    Magister-uppsats, Jönköping University/Högskolan för lärande och kommunikation

    Författare :Gabriella Claeson; [2023]
    Nyckelord :skriftlig respons; formativ bedömning; litteraturanalys; svenskämnet; gymnasieskolan;

    Sammanfattning : Formativ respons kan vara ett kraftfullt redskap för att stärka lärandet. Responsens effekt påverkas bland annat av dess innehåll. Eftersom responsen är bortkastad tid för läraren om eleverna inte använder den, är det relevant att dels undersöka responsens innehåll, dels när och hur eleverna använder den. LÄS MER

  3. 3. Game Characters and Attachment : To what extent do interactions facilitate or promote the player’s attachment to a non-player character in a pet simulator game?

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för speldesign

    Författare :Nguyen Robertson; Derrick Young; [2023]
    Nyckelord :Interaction; attachment; feedback; pet simulator; interviews;

    Sammanfattning : In this study, we attempt to test whether more mechanics cause players to become more attached to a simulated pet over time. In order to find this out, we created a pet simulator game, split it into four versions with different levels of interaction for the player, going from no interaction to three discrete interactions. LÄS MER

  4. 4. A Data-Driven Approach for Incident Handling in DevOps

    Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för programvaruteknik

    Författare :Lakshmi Ashritha Annadata; [2023]
    Nyckelord :Incident Handling; DevOps; Machine Learning; Prioritization; Topic Modeling;

    Sammanfattning : Background: Maintaining system reliability and customer satisfaction in a DevOps environment requires effective incident management. In the modern day, due to increasing system complexity, several incidents occur daily. Incident prioritization and resolution are essential to manage these incidents and lessen their impact on business continuity. LÄS MER

  5. 5. Att skapa en infrastruktur för ständiga förbättringar : En fallstudie hos ett snabbväxande företag

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Eleonore Höddelius; Olivia Nordström; [2022]
    Nyckelord :Ständiga förbättringar; Infrastruktur;

    Sammanfattning : The concept of continuous improvement has a critical part in quality development. Even though there is a greater understanding of the importance of working with continuous improvements, the concept is often perceived as problematic to implement and to work with in the long term. LÄS MER