Sökning: "interview advertising"

Visar resultat 36 - 40 av 123 uppsatser innehållade orden interview advertising.

  1. 36. Att uttrycka hållbarhet i reklam - En undersökning om ansvarstagande design

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Cassandra Tönissoo; [2020]
    Nyckelord :Grafisk design; Hållbarhet; Miljö; Reklam;

    Sammanfattning : Uppsatsens syfte är att diskutera och problematisera hur miljö och hållbarhet används och framställs i företags reklam för att uppnå en ökad förståelse för hur dessa ämnen visuellt kommuniceras. Genom att inta ett kvalitativt perspektiv avser uppsatsen undersöka hur den grafiska designern på ett ansvarstagande och transparent sätt kan kommunicera miljö och hållbarhet till en mottagare. LÄS MER

  2. 37. Effects of Value-Added Service on Customer Retention : A case study on Telenor Bangladesh

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Sanjida Rifat Rahman; Jannatul Fardous; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The main purpose of this thesis is to showcase and describe the effect ofvalue added service on customer retention. The investigation has been donethrough a qualitative study which is based on a semi structured interview of10 managers and by analyzing previous theories. LÄS MER

  3. 38. A study on 2D advertisementsin mobile versus VR experiences

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Simon Beverskog; Fredrik Larsson; [2020]
    Nyckelord :Virtual reality gaming; Mobile gaming; Virtual reality game advertising; Mobile game advertising; Virtual reality versus mobile advertising; advertising effectiveness virtual reality; advertising effectiveness mobile games; advertising user experience virtual reality and mobile; advertising user attitudes virtual reality and mobile; interview study; survey study; virtual reality game development; mobile game development;

    Sammanfattning : Virtual reality tech is new, exciting and full of opportunities.Despite this the gaming section of virtual reality does not grow asfast as it was predicted it would be. Headsets and games areexpensive and perhaps a market model similar to the mobile gamingmarket would do the new tech good. LÄS MER

  4. 39. Trust in influencer marketing A qualitative study on audience reception of Royal Design advertising

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Nette Leikas; Kamila Szkwarek; [2020]
    Nyckelord :influencer marketing; trust; qualitative interviews; audience studies; audience reception;

    Sammanfattning : The aim of this thesis is to investigate whether there is a trust between social media influencers and their followers, and if so, to what extent. The methodological approach consists of an analysis of interview material, expert interviews and selected comment boxes on social media. LÄS MER

  5. 40. The phenomenon of advertising blindness : A qualitative case study of how a Swedish interior design company tailor their e-commerce marketing strategies to cope with the phenomenon of advertising blindness

    M1-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Linn Andersson; Cassandra Thomas; [2020]
    Nyckelord :Advertising blindness; Interior design; Online marketing strategies; Retail; Visual attention;

    Sammanfattning : This bachelor thesis researches the question of “How do Swedish interior design companies tailor their e-commerce marketing strategies to cope with the phenomenon of advertising blindness?” through a qualitative case study. In order to conduct this research, relevant aspects of the phenomenon have been analysed in relation to actual marketing strategies. LÄS MER