Sökning: "long term customer relationship"

Visar resultat 16 - 20 av 200 uppsatser innehållade orden long term customer relationship.

  1. 16. CRM : En kvalitativ undersökning om hur tjänsteföretag med högengagemangsprodukter bedömer konsekvenser av implementering av CRM

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Natnael Koreri; Rimon Mansouri; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : With the digitalization and the technological innovations that have paved the way for new participants to establish themselves in the market, there has been high competition inmarkets. This has led to an increased customer awareness among companies that now increasingly value long-term relationships. LÄS MER

  2. 17. Relationsmarknadsföring inom SME : Relationers inflytande på försäljning och marknadsföring

    Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Hlbin Faisal Abdulla; Walid Abdulkadir; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Frågeställningar:  ·       Hur arbetar SMEs med relationsmarknadsföring? ·       På vilket sätt påverkar relationsmarknadsföringen affärsrelationer och försäljning? ·       Vilka utmaningar och möjligheter möter SMEs med relationsmarknadsföring?   Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur SMEs arbetar med relationsmarknadsföring för att bevara långsiktiga affärsrelationer med sina kunder och samarbetspartner. Vidare även redogöra relationsmarknadsföringens utmaningar och möjligheter, samt hur relationsmarknadsföring påverkar affärsrelationer och försäljning för SMEs. LÄS MER

  3. 18. Consumer’s Loyalty? : A qualitative research on the consumer's perspective of what makes them stay loyal.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Xiaohui Zhao; Adrijana Bacovic; [2022]
    Nyckelord :Relationship Marketing; Consumer; Consumer relationship; Value; Satisfaction; Trust; Loyalty; Experience;

    Sammanfattning : Background: In the field of marketing, relationship marketing plays an important role in establishing strong and long-term customer relationships, and in addition to this, the type of relationship between companies and consumers is also worth discussing. In a sense, value is the biggest component of relationship marketing. LÄS MER

  4. 19. Permission-based Email Marketing for Customer Engagement : A qualitative study on how email marketing and relational factors influence consumers' non-purchase behaviors

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Anna Mannelqvist; Isak Mårtensson; [2022]
    Nyckelord :Relationship Marketing; Online Relationship Marketing; Email Marketing; Permission-based Email Marketing; Personalized Email Marketing; Customer Engagement; Non-Purchase Behaviors;

    Sammanfattning : Email marketing is not a new concept within marketing, it has been used by companies as a cost-effective way to incentives purchases for decades. However, during the past few years, there was a shift in the way email can be used. LÄS MER

  5. 20. Överlapp mellan arbetssystem vid automatisering av CRM-processer : En fallstudie om hur relationen mellan två IT-beroende arbetssystem, CRM-avdelningen och privatrådgivning, påverkas av automatiseringen på en bank

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Strahinja Krkovic; [2022]
    Nyckelord :IT-beroende arbetssystem; CRM; informationssystem; automatisering;

    Sammanfattning : For banks, Customer Relationship Management (CRM) is an opportunity to create long-term relationships with customers with the intention of offering value for both the customer and the bank. In order to offer the best possible service to each individual customer and meet their expectations, bank staff need to choose the right approach based on the information provided by CRM tools. LÄS MER