Avancerad sökning

Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Evaluating Brand Perception Regarding Sustainability through Digital Marketing

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Amber Javed; [2022]
    Nyckelord :digital marketing; social media; sustainability; climate change; online media; marketing campaign; fashion brands; brand management; consumer behaviour; brand loyalty; brand image; carbon footprints;

    Sammanfattning : This study evaluates the effect of sustainable business practices on brand perception. Digital marketing is a vital tool for any business, and sustainability is a significant element in brand management and marketing. LÄS MER

  2. 2. The way to higher delivery service at a freight forwarder

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Kommunikations- och transportsystem; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Livia Engström; Elin Nilsson; [2021]
    Nyckelord :Logistik; Leveransservice; Kundnöjdhet; Transport;

    Sammanfattning : Den ökande konsumtionen i dagsläget gör att behovet av logistik och logistiska tjänster ökar. Behovet av logistiska tjänster gör att allt fler företag väljer att ta hjälp av en tredje part som sköter logistik och transport åt dem, ett så kallat tredjepartslogistik-företag. LÄS MER

  3. 3. Possible Implications of Mobility as a Service in a Mid-sized City : A Case Study of a Utility Company

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Sara Nilsson; [2019]
    Nyckelord :Sustainable Transport Systems; Sustainable Mobility; Mobility as a Service; Business Models; Circular Business Models; and Product-Service Systems; Hållbara Transport System; Hållbar Mobilitet; Mobility as a Service; Affärsmodell; Cirkulär Affärsmodell; och Produkt-Tjänste Service;

    Sammanfattning : The human behaviour is the greatest source of greenhouse gas emissions, and according to the Paris Agreement, the transport sector should lower their emissions by 70 % compared to the year 2010. Today, many organizations seek competitive advantage from service-oriented business opportunities to create further value for customers by fulfilling their problem and need. LÄS MER

  4. 4. Integrating sustainability aspects into the business development processes of Hemfrid

    Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknik

    Författare :Adam Engström; [2018]
    Nyckelord :Sustainability; Business development; SDGs; Sustainability model; Environmental sustainability; Economic sustainability; Social sustainability;

    Sammanfattning : Sustainability is becoming more of a strategic tool in many companies today and will become even more important in the future. Hemfrid is today looking at many new business areas and has realized the importance of including sustainability in its new businesses. LÄS MER

  5. 5. Konsumenternas köpprocess : En kvalitativstudie om konsumenters informationssökning och köpprocess av hemelektronikprodukter.

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Företagsekonomi

    Författare :Jana Lesik; Desirée Strandberg; [2018]
    Nyckelord :Consumer buying process; Information process; Home Electronics Products; 4P; Product; price; place and promotion; Köpprocess; Informationsprocess; Hemelektronikprodukter; produkt; pris; plats och påverkan.;

    Sammanfattning : Den ökade användningen av internet bland befolkningen har gjort att konsumenterna idag har lättare att införskaffa information om företag, produkter och tjänster samt göra prisjämförelser. På så vis besitter konsumenterna mer kunskaper om produkternas egenskaper. LÄS MER