Sökning: "quynh"
Visar resultat 1 - 5 av 20 uppsatser innehållade ordet quynh.
1. Visualisation for Informed Decision-Making in Industry 4.0 : Affordances and limitations of incorporating contextual knowledge management and visualisation into a downtime management tool
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The main objective of Industry 4.0 (I4.0) is to advance and ensure better manufacturing efficiency, productivity, and flexibility through the smart use of emergent technologies to enable the development of digital tools to visualise crucial information regarding factory events, products, and processes. LÄS MER
2. Digitaliseringens påverkan på kompetenskrav inom revisionsyrket
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
3. Strategies to Respond to a VUCA World
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose - The business world today becomes more VUCA than ever. Organizations around the world need to develop and establish strategies to respond to this disruptive environment. This paper aims to explore what strategic responses that organizations could adopt in order to survive and thrive in a VUCA world. LÄS MER
4. Mindfullness som behandlingsmetod för att minska symtom vid ångest och depression - en litteraturöversikt
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Människan i rörelse: hälsa och rehabiliteringSammanfattning : BAKGRUND. Enligt världshälsoorganisationen (WHO) beräknas 3,6% av världens befolkning lida av någon form av ångestsyndrom och 4,4% av depression. Ångest innefattar en känsla av oro, rädsla eller panik, men även olika ångestsyndrom såsom social ångest, agorafobi och posttraumatisk stressyndrom. LÄS MER
5. Digital Customer Experience Matters
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : In today's world, it is essential to understand how customer in-store experiences can be successfully transferred to online environments for international jewelry retailers to master their digital transformation. Further, there is an apparent lack of extensive research about the jewelry retailing industry and its customers in academia despite its prominence in the business world. LÄS MER