Sökning: "relationship marketing and customer loyalty thesis"
Visar resultat 6 - 10 av 59 uppsatser innehållade orden relationship marketing and customer loyalty thesis.
6. Hur kan IKEA Family utvecklas för att skapa ökad kundlojalitet?
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : Sammanfattning Titel: Hur kan IKEA Family utvecklas för att skapa ökad kundlojalitet? Datum: 2022-06-03 Nivå: Kandidatuppsats i Företagsekonomi, 15 hp Författare: Johanna Lundh och Flora Trast Handledare: Anders Parment Sökord: IKEA Family, IKEA, kundlojalitet, kundklubb, kundnöjdhet, kundengagemang Problemformulering: Denna uppsats ämnar undersöka om det finns potentiella brister inom IKEA Family, vilka dessa brister är samt vilken förbättringspotential det finns för IKEA Family för att generera högre kundlojalitet. Syfte: Syftet med denna uppsats är att öka kunskapen om hur IKEA Family bör vara utformad utifrån ett kundlojalitetsperspektiv, samt om det finns några specifika förmåner och möjliga förbättringspunkter som är avgörande för att medlemmarna ska vara lojala. LÄS MER
7. The role of Cryptocurrency in shaping customer loyalty
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : An emerging body of research has focused on cryptocurrencies and loyalty programs; nevertheless, there is still a significant knowledge void and potential for more investigation into this field and the relation between them. Research has given a limited amount of attention to the role that cryptocurrencies play, even though cryptocurrencies have the potential to radically alter the nature of value perception, which is an essential component of the design of any loyalty program. LÄS MER
8. Online data privacy as a driving factor for customer loyalty : A qualitative study
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : In recent years, there has been an increase in the focus on online data privacy by companies worldwide. Data has become an increasingly valuable resource for companies to use in their marketing efforts. LÄS MER
9. Significance of eWOM in the road of customer journey : Acceptance Of Ewom Towards Cross-Cultural Boundaries.
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : The digital era began a few years ago and day by day the dominance of the digital era is easily captivating all aspects of life. The business world is not out of that and for that reason, eWOM has born as a completely customer dominant platform. LÄS MER
10. The Impact of Artificial Intelligence (AI) on CRM and Role of Marketing Managers
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Background- Emergence of artificial intelligence (AI) has transformed the dynamics of the business world. AI tools are changing the way marketers used to do business and these changes are so profound that it has become difficult for marketing managers to overlook the importance of investing in and adopting AI as an integral part of the marketing function. LÄS MER