Sökning: "taggat"
Hittade 2 uppsatser innehållade ordet taggat.
1. Influencers påverkan på köpintentioner : En jämförande studie mellan låg- respektive högengagemangsprodukter
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Studier utförda i icke digitaliserade kontexter visar att konsumenter överväger marknadsföring av högengagemangsprodukter kognitivt, och att köpintention av dessa produkter påverkas av argumentens kvalitet. Vidare visas att konsumenter vid lågengagemangsprodukter överväger marknadsföring emotionellt, och att köpintention av produkter som förknippas med lågt engagemang därför påverkas av källans trovärdighet. LÄS MER
2. RFID-teknologi på distributionscentral Som digital inleveransmetod : framgångsfaktorer vid implementering
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/InformatikSammanfattning : En IT-styrd lager och orderhantering är idag vanligt, metoden för att ta emot leveranser har dock sett likadan ut länge. Man använder sig oftast av streckkoder/QR-koder eller rent manuell hantering med penna och papper. Radio frequency identification (RFID) möjliggör en trådlös och autonom avläsning av gods som är taggade. LÄS MER