Sökning: "the coca cola company"
Visar resultat 1 - 5 av 24 uppsatser innehållade orden the coca cola company.
1. Comparison of Indirect Inference and the Two Stage Approach
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Parametric models are used to understand dynamical systems and predict its future behavior. It is difficult to estimate the model’s parametric values since there are usually many parameters and they are highly correlated. LÄS MER
2. Using a Hidden Markov Model as a Financial Advisor
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : People have been trying to predict the stock marketsince its inception and financial investors have made it theirprofession. What makes predicting the stock market such ahard task is its seemingly random dependency on everythingfrom Elon Musks tweets to future earnings. LÄS MER
3. Digital företagsidentitet : En studie om corporate identitys relation till företagswebbplatser
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : This study aims to examine corporate identity’s relation to corporate websites. Corporate identity is a contextual concept with different definitions depending on the situation and who you ask. LÄS MER
4. Processoptimering genom ställtidsreducering med leanverktyg
M1-uppsats, KTH/Tillämpad maskinteknik (KTH Södertälje)Sammanfattning : Hos Coca‐Cola European Partners är efterfrågan hög på varierande produkter, vilket göratt flödet består av flera omställningar från att producera en viss produkt till en annan.För att säkerhetsställa att produktionseffektiviteten är hög, bör tiden på momenten somej är värdeadderande minimeras. LÄS MER
5. Hidden Power: Content Marketing as a part of global business strategies of Westen companies in the Russian environment
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : International companies face many challenges when operating in foreign country markets, as a new environment could be absolutely opposite to the one of the home market, which the companies are used to. One of the biggest issues for a company in the foreign market is to understand how to market its product and make it more appealing to the audience. LÄS MER