Sökning: "Amin Back"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden Amin Back.
1. Triaxial testing of lime/cement stabilized clay : A comparison with unconfined compression tests
Master-uppsats, KTH/Jord- och bergmekanikSammanfattning : Detta examensarbete presenterar resultat från en laboratoriestudie på en lera från Enköping stabiliserad med kalk och cement. I laboratoriet har isotropiskt konsoliderade odränerade aktiva triaxialförsök utförts på provkroppar och jämförts med enaxliga tryckförsök som utförts på provkroppar från samma inblandningstillfälle. LÄS MER
2. KANBAN Implementation from a Change Management Perspective : A Case Study of Volvo IT
Master-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : The purpose of this thesis is to investigate and analyze the implementation process of KANBAN, a lean technique, into a section of Volvo IT (i.e. BEAT). The KANBAN implementation into BEAT when ‘resistance for change’ and ‘forces for change’ arise is also analyzed. LÄS MER
3. CRM i små och medelstora företag : En studie om företagens behov av CRM-funktioner
Kandidat-uppsats, Avdelningen för informations- och kommunikationssystemSammanfattning : Customer Relationship Management (CRM) har fått ökad uppmärksamhetunder de senaste decennierna. Sökningar i vetenskapligaartiklar och litteratur visar att det finns behov av kunskap om CRM ochdess funktionalitet. LÄS MER
4. A Study reviewing the perception held by Western Mass Media about Uganda, after Uganda's(majority) parliarmentarians proposed to adopt the anti homosexuality bill in 2009.
Master-uppsats, Institutionen för geografi och ekonomisk historiaSammanfattning : This paper examines and discusses the influence of western media or press over Uganda’s position with the anti homosexuality issue. In other words, the rationale of this research was to review how the western media portrays Uganda; as a tourist destination; after Uganda’s parliament majority, voted in favour of the anti-gay 2009. LÄS MER
5. Love of brand : a story of an on-going romance
Kandidat-uppsats, Sektionen för hälsa och samhälleSammanfattning : Today, in a world of consumption where almost everything is branded, every consumer has a brand that they love, a so called lovemarks. Nowadays, it takes more than just a commercial to make consumers stay committed to a brand. Consumers need to relate on a more personal level. LÄS MER