Sökning: "Customer trust"

Visar resultat 16 - 20 av 615 uppsatser innehållade orden Customer trust.

  1. 16. Accessoperatör inom fastighetsbranschen : Fallstudie på en accessbaserad tjänsts affärsmodell

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Emilia Saliba; [2023]
    Nyckelord :Business model; revenue model; value proposition; customer relationship; business relationship; access based; multiple actors; real estate industry; Affärsmodell; intäktsmodell; värdeerbjudande; kundrelation; affärsrelation; accsessbaserad; flera aktörer; fastighetsmarknaden;

    Sammanfattning : Purpose - The purpose of this study was to examine three main components of the business model,revenue model, value proposition and customer relationships. These three main components wouldbe investigated for a newly formed actor on the Swedish real estate market named access operator. LÄS MER

  2. 17. Det är Lugnt, vi tar det Klarna! : A Qualitative Study of Gen Z’s Purchase Intentions for Fashion Using BNPL in an online and in-store context.

    Magister-uppsats,

    Författare :Amanda Persson; Alexandra Millner; [2023]
    Nyckelord :BNPL; buy now pay later; purchase intentions; online context; in-store context; payment method; fashion; Gen Z.;

    Sammanfattning : Abstract  Background: The evolution of technology has transformed the way we shop, with BNPL services like Klarna and Qliro gaining popularity among consumers. This form of short-term financing offers flexibility by allowing customers to either pay later or divide their costs into interest-free installments. LÄS MER

  3. 18. “Fake it til you make it” : - en kvalitativ studie om butiksmedarbetares upplevelser av emotionellt arbete

    Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap

    Författare :Malin Ramström; Stina Sirén; [2023]
    Nyckelord :Retail; retail employee; store manager; customer interaction; handling emotions; emotional labor; emotional rules; surface acting; deep acting; social support; organizational conditions;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to increase the understanding of how retail employees experience the organizational conditions in the workplace in order to be able to perform emotional work in relation to customers. The study is conducted through six qualitative semi-structured interviews with retail employees who are employed in different companies in the retail industry in Sweden. LÄS MER

  4. 19. Open finance – a retail perspective: Creating and capturing value while balancing the dilemma of data protection

    Master-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Philips Pham; [2023]
    Nyckelord :Open finance; value capture; value creation; data protection; retail company; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : The banking and financial services industry is experiencing a significant transformation driven by factors such as regulatory changes, customer demands, and the growing focus on data. This evolution has given rise to the concept of open finance, an extension of open banking that encompasses various financial sectors. LÄS MER

  5. 20. Tillit vid e-handel av tjänster - påverkande faktorer och designprinciper

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Lara Hinz; Lovisa Lövgren; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Tillit är en avgörande faktor för att främja användning och tillämpning av e-handel. Genom att skapa en tillitsfull relation mellan kunden och leverantören ökar möjligheterna för lojala kunder. Tillit inom e-handel av varor uppnås genom flera faktorer, däribland tydlig struktur och konsekvent design. LÄS MER