Sökning: "Digital Campaign"

Visar resultat 1 - 5 av 91 uppsatser innehållade orden Digital Campaign.

  1. 1. “OM DU VILL UPPLEVA ÄKTA KÄRLEK & FÅ DITT HJÄRTA KROSSAT” - En tematisk innehållsanalys av den svenska BookTok-gemenskapen på det sociala mediet TikTok

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Författare :Louise Lindquist; Alva Lundmark; Tuva Rosén; [2023-03-10]
    Nyckelord :Sociala medier; TikTok; BookTok; Bokgemenskap; Läsaridentitet; Bokläsning; Performativity Theory; Social Worlds;

    Sammanfattning : Executive summary Today Swedish youth are increasingly spending more time on social media meanwhile the degree of book reading is decreasing. This development has led to negative consequences like inferior performance amongst Swedish students. LÄS MER

  2. 2. Produktplacering och omvänd produktplacering som marknadsföringsverktyg för Tv-spel

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Ludvig Stridsberg; [2023]
    Nyckelord :Reverse product placement; Product placement; Video games; Marketing; Survey; Online; Omvänd produktplacering; Produktplacering; Tv-spel; Marknadsföring; Enkät; Online;

    Sammanfattning : Detta arbete har undersökt vad Tv-spelare online tycker om omvänd produktplacering (ReverseProduct Placement, RPP) jämfört med vanlig produktplacering. RPP innebär att föra överfiktiva varumärken från filmer, Tv-serier och annan media till verkligheten och sälja verkligamotsvarigheter av produkterna. LÄS MER

  3. 3. From Coffee Breaks to Communication Breakthroughs : A Quantitative Study of a Fika Campaign: Shaping Strategic Communication in the Digital Age

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Annie Elwin Segolsson; [2023]
    Nyckelord :Strategic communication; technology use; campaign effectiveness; demographic factors; Strategisk kommunikation; teknikanvändning; kampanj effektivitet; demografiska faktorer;

    Sammanfattning : This research paper investigates the effectiveness of a campaign conducted by me and SJ to recruit new members on board trains, focusing on the interplay between strategic communication, demographic factors and technology use. With the increasing majority of online platforms and the pervasiveness of smartphones, the study recognizes the significance of mobile media and technologies like QR codes in shaping everyday experiences. LÄS MER

  4. 4. Remote Sensing of Cryospheric Surfaces : Small Scale Surface Roughness Signatures in Satellite Altimetry Data

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för fysik

    Författare :Petter Ideström; [2023]
    Nyckelord :Remote sensing; Altimetry; Arctic; Cryosphere; ICESat-2; Cryosat-2; Svalbard;

    Sammanfattning : The Arctic cryosphere is experiencing a higher rate of warming compared to the rest of the world due to Arctic amplification. As glacier elevation change provide reliable evidence of climate change it is routinely measured by satellite altimeters. LÄS MER

  5. 5. Perceptions and Challenges of Online marketing Professionals : Online marketing Professionals’ Perceptions of Challenges in the online campaign optimization process. A Qualitative Study

    Master-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Maria-Izabela Fieraru; Laura Tímea Kremeny; [2023]
    Nyckelord :online marketing campaigns; marketers’ perceptions; optimization process; challenges; the theory of planned behavior;

    Sammanfattning : Online marketing professionals' perceptions about the challenges have got huge importance on marketing campaigns and conversion rates. Online marketing professionals' effective digital marketing strategies are crucial for businesses and clients to grow. LÄS MER