Sökning: "Hennig"

Visar resultat 6 - 10 av 11 uppsatser innehållade ordet Hennig.

  1. 6. Allt är för barnens bästa : livsberättelser om det betydelsefulla i möten

    Master-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för lärarutbildning

    Författare :Ingmarie Bengtsson; [2019]
    Nyckelord :Preschool; participation; cooperation; social construction; life story; interculturality; Förskola; delaktighet; samverkan; social konstruktion; livsberättelse; språk; interkulturalitet;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie är att belysa och analysera sex invandrade kvinnors berättelser om hur de upplevt att möta det nya landet i allmänhet och den svenska förskolan i synnerhet utan att kunna svenska, eller ha begränsad tillgång till språkliga uttryck. Detta i relation till förskollärares uppdrag att samverka med hemmen samt ge föräldrar möjlighet till delaktighet i förskolans verksamhet. LÄS MER

  2. 7. Coopetition in a regulated market : A study of motivational factors and risks in coopetition

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sofia Hennig; Anna Malmsten; [2019]
    Nyckelord :Coopetition; motivational factors; drivers for coopetition; risks in coopetition; eHealth; regulated market; Sweden.;

    Sammanfattning : Coopetition, the activity of competing firms cooperating, comes with both benefits and risks for the parties involved. The approach to studying coopetition differ among scholars, however the phenomenon continues to be relevant in the area of research with several articles published in recent years. LÄS MER

  3. 8. Hur och varför används eWOM av medlemmar på ett Brand Community på Facebook? : En fallstudie av Fredagspoddens vänner

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Emelie Lundqvist; Linda Wiklund; [2017]
    Nyckelord :eWOM; Brand Community; Facebook; Posters; Lurkers; Likers;

    Sammanfattning : Social media is an important part of today's society and Facebook has become a place where more and more companies are being seen. With this, Facebook Brand Communities (BC) has become more common and a part of this phenomenon means that members use of electronic Word of Mouth (eWOM) has become important for the consumers and also for the company. LÄS MER

  4. 9. Airline companies in Social Media: A case study of Hop! : How the airlines companie communicate to the consumers on the social media?

    L3-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Isidore Pouti; Borja Moll Moré; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The emergence of new technologies makes society change the way they act. (Hennig- Thurau et al. 2010). Previous years, forms of communication were limited because there were no computer tools powerful enough to spread information worldwide. LÄS MER

  5. 10. What’s the matter with the Wood Pellet Markets in Europe?

    Master-uppsats, Lunds universitet/Internationella miljöinstitutet

    Författare :Christiane Hennig; [2008]
    Nyckelord :Innovation system; pellet heating system; Sweden; Austria; Germany; Earth and Environmental Sciences;

    Sammanfattning : Abstract Increasing the share of renewable energy for covering our energy demand is central to the energy policy of the European Union. Despite the acknowledged importance, renewable energy has not yet reached the favoured wide-spread utilisation throughout Europe. LÄS MER